آیکون تکنو تهویه
  • خانه
  • تعمیر کولر گازی پرتابل

تعمیر کولر گازی پرتابل

تعمیر کولر گازی پرتابل
کولرگازی پرتابل نیز نیاز به سرویس دوره‌ای دارد که باید توسط متخصص انجام شود. در صورتی که نیاز به سرویس دوره‌ای و یا تعمیر کولر گازی خود دارید، می‌توانید از خدمات تکنو تهویه که از بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها تشکیل شده است، به شکل حضوری و آنلاین بهره‌مند شوید.
کولرگازی پرتابل چیست؟

کولر گازی پرتابل یک کولر گازی امروزی است ،که برای خنک کردن یک اتاق مورد استفاده قرار می گیرد. کلمه پرتابل به معنای قابل حمل است و علت نام گذاری این کولرها این است که قابل حمل هستند و به دیوار یا سقف متصل نمی شوند.بسیاری از مدل های این کولر حتی چرخ هایی دارند که عمل جا به جایی کولر گازی به اتاق های مختلف را برای ما آسان تر می کنند. کولر گازی های پرتابل در مدل ها و سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شوند و شما باید با بررسی میزان قدرت کولر گازی و در نظر گرفتن نیاز خود کولر گازی مناسب را برای اتاق خود انتخاب کنید.

مزایایی کولرگازی پرتابل؟

 از مهم ترین مزایای کولرگازی پرتابل ایجاد سرمایش مطلوب و بدون رطوبت می‌باشد. همچنین کولرهای گازی از ورود هوای آلوده بیرون به داخل جلوگیری می کند و مانند کولر های آبی گرد و غبار و آلودگی ها رو از محیط بیرون به محیط داخل انتقال نمی دهد. در بعضی از مکان ها که امکان نصب کمپرسور در بیرون وجود ندارد، از کولرگازی پرتابل استفاده می‌کنند.

تعمیر کولر گازی پرتابل

انواع کولرگازی پرتابل 

کولرهای گازی پرتابل به دوصورت تک لوله (single hose) و دو لوله (dual hose) برای خروج هوای گرم از داخل کولر موجود می‌باشند، که در ادامه به شرح و توضیح هر مدل می‌پردازیم:

⬅️کولر گازی پرتابل تک لوله➡️

💥نحوه عملکرد کولر پرتابل تک لوله به این صورت است که فقط یک لوله به بیرون راه دارد و وظیفه آن انتقال هوای گرم به بیرون است. درست است که این نوع کولر گازی پرتابل نسبت به مدل دو لوله ارزانتر است و نصب آن هم راحت تر است؛ اما معایبی هم در مقایسه با آن دارد.

💥با توجه به تک لوله بودن این نوع کولر، فن فقط هوا را به داخل می‌کشد و قسمتی از هوا را با گرما، به بیرون می فرستد؛ به همین دلیل با گذشت زمان فشار هوای موجود در داخل اتاق کم می‌شود و باعث می‌شود که هوای اتاق های اطراف به داخل این اتاق بیاید؛ بهترین کار این است که هنگام روشن کردن کولر گازی پرتابل تک لوله، در اتاق را ببندید.

⬅️کولر گازی پرتابل دو لوله➡️

💥این نوع از کولر گازی پرتابل، شامل دو لوله می‌باشد. یک لوله مانند مدل قبل، وظیفه انتقال گرما به محیط بیرون را دارد و لوله دیگر، وظیفه انتقال هوا از محیط بیرون به داخل را دارد؛ به همین دلیل با نصب کولر گازی پرتابل دو لوله، دیگر با مشکل کمبود فشار هوا روبرو نمی‌شویم، زیرا هوای لازماز محیط بیرون منتقل و جایگزین می‌شود.

💥اما از معایب آن نسبت به مدل تک لوله، می‌توان به هزینه و قیمت بالای آن و همچنین دشوارتر بودن مراحل نصب آن برای اشاره کرد.

نیاز های اولیه کولرگازی پرتابل شامل چیست؟

🌟محلی برای نصب و یا جانمایی

🌟پریز برق پر توانی که بتواند حداقل ۱۱۵ آمپر برق را بدون افت انرژی تامین کند. البته اگر از نوع قدیمی تر باشند به ۲۰ آمپر برق نیاز دارند

🌟یک قسمت برای خروج و یا انتقال هوای گرم به بیرون مانند پنجره و یا سوراخ رو به بیرون از محیط خانه

انواع مختلف کولر گازی پرتابل خانگی

تعمیر و سرویس کولر گازی پرتابل؟

کولرگازی پرتابل مانند بقیه کولرگازی  های دیگه نیاز به سرویس کردن دارد چنانچه سرویس دوره‌ای انجام نشود دچار آسیب وخرابی می‌شود. در صورت نیاز به سرویس کولرگازی پرتابل خود به سرویسکار نیازمند بودید به جرات می‌توان گفت مجموعه تکنو تهویه از بهترین های این خدمات هستند.

شارژ گاز کولر گازی پرتابل؟

شارژ گاز کولر گازی پرتابل یکی دیگر از خدماتی است که توسط نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی پرتابل  تکنو تهویه در سراسر تهران به شما ارائه می شود.🌟🌟🌟

همچنین شما اگر که به موقع اقدام به سرویس کولر گازی پرتابل نمایید، شارژ گاز کولر گازی پرتابل را انجام دهید.عملکرد کولر گازی پرتابل  برای کل سال بیمه می‌شود، فقط جهت اطمینان بیشتر حتما شارژ گاز کولر گازی های پرتابل را بر عهده تعمیرکار و تکنسین کولر گازی پرتابل بسپارید. تیم تکنوتهویه یکی از برترین تیم های تهران در زمینه ،شارژ گاز کولرگازی پرتابل، تعمیر کولرگازی پرتابل، وسرویس کولرگازی پرتابل می‌باشد با ما تماس بگیرید

 تعمیر کولرگازی پرتابل

تعمیر کولرگازی پرتابل نیاز به نصب و لوازم خاصی ندارد.یک لوله خرطومی پلاستیکی درپشت کولر گازی پرتابل وجود دارد جها تخلیه گرمای موتور که این لوله باید به بیرون از فضای خانه یا محل کار هدایت شود.اما هر اندازه هم تعمیر این دستگاه آسان به نظر می‌رسد. اما زمانی که برای آن مشکلی پیش می آید باید به تعمیرکار مخصوص کولر گازی پرتابل تماس بگیرید تا نقص دستگاه را حل کند.

تعمیر کولر گازی پرتابل

خدمات کولرگازی پرتابل در تکنوتهویه 

شارژ گاز، ترمیم کندانسور، تعمیر کمپرسور، تعمیر تخصصی اواپراتور، تعمیر و تعویض برد الکتریکی، تعمیرات فن، تعویض خازن های آسیب دیده، سرویس دوره ای، شستشو و پاکسازی قطعات داخلی، تعمیر و تعویض لوله کاپیلاری و تعمیرات کولر در محل، بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر کولرگازی پرتابل به شمار می روند. برای دریافت هریک از این سرویس ها کافی است با نمایندگی مجاز تعمیرات کولرگازی پرتابل تکنوتهویه تماس بگیرید. گفتنی است خدمات ذکر شده با ضمانت نامه معتبر همراه هستند

تعمیرات فن کولرگازی پرتابل 

کولر گازی پرتابل هم مانند سایر مدلها مجهز به یک فن است که روند کاری دستگاه را بهبود می بخشد. به دلایل مختلف ممکن است موتور فن بسوزد و روند کاری این قطعه را مختل نماید. در این صورت احتمال روشن نشدن کولر هم وجود دارد. حتی در بسیار از موارد، خاموش شدن ناگهانی کولر هم ناشی از خرابی یا سوختن فن است. به همین دلیل هم تعمیر فن کولر گازی پرتابل از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به شکل درست و اصولی انجام شود. البته ضروری است که تعمیرات فن توسط تکنسین های با تجربه انجام شود تا خطا و اشتباهی در روند ترمیم رخ ندهد. معمولا فن قابل تعمیر است، اما گاهی شدت خرابی بالاست و امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد. در این صورت تیم تعمیرات کولر گازی پرتابل ضمن تعویض فن با نمونه اورجینال، عملکرد کولر را به حالت اولیه باز می گردانند

شرکت تکنو تهویه تمام خدمات کولر گازی پرتابل را با تعمیرکاران ماهر ومتخصص برای شما انجام می‌دهد و تمام خدماتش دارای شش ماه گارانتی معتبر با فاکتور معتبر شرکت تکنوتهویه می‌باشد 

۰۲۱۴۴۷۲۴۸۷۳

۰۲۱۸۸۱۷۵۲۷۶

۰۹۱۲۹۶۴۳۶۶۱