شماره های تماس:

021-88175271 | 021-88175276 | 021-44724873

7 روز هفته

9 صبح - 8 شب

تمام مناطق تهران

شمال | جنوب | غرب | شرق

داکت اسپلیت LENNOX لنوکس

داکت اسپلیت LENNOX لنوکس

 

تعمیرات داکت اسپلیت لنوکس lennox 

 

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان میباشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپلیت یاکولرگازی باید نهایت دقت لازم را بکار بگیریم. به جرات می توان گفت که تعمیر داکت اسپیلت لنوکس از عهده هرکس بر نمی‌آید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات داکت اسپلیت به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

مراحل سرویس داکت اسپلیت لنوکس 

سرویس فیلتر

تعویض فیلترهای داکت اسپیلت لنوکس lennox معمولا در موارد خاص انجام میشود زیرا معمولا فیلترهای دستگاه داکت اسپیلت قابل شستشو میباشد.سرویس فیلترهای داکت اسپیلت لنوکس را حتما با آب و بدون مواد شوینده انجام میدهیم زیرا بوی مواد شوینده بعدا آزار دهنده میشود.

سرویس پنل خارجی 

سرویس پنل خارجی داکت اسپلیت لنوکس یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما وارد می‌شود ، بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول ان را شستشو نماید (شما با خیالی اسوده میتوانید اینکار را به کادر مجرب تکنوتهویه  بسپارید) که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی اب (واتر جت) انجام میدهند.

 

تعمیرات داکت اسپلیت لنوکس در تکنوتهویه با کمترین زمان 

داکت اسپلیت لنوکس lennox یکی از بهترین سیستم های تهویه عرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت  گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر شارژ گاز و تعمیرات داکت اسپلیت لنوکس lennox را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر دستگاه تان هستید تکنوتهویه به عنوان مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت لنوکس lennox در تهران با سالها تجربه در زمینه شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات ، تعویض کمپرسور ، نشت یابی ، تعویض ترموستات آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد. شما می توانید با کمک تعمیرکار و سرویسکار مرکز مجاز تعمیرات داکت اسپلیت لنوکس lennox  ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد سیستم تهویه منزل یا محل کار یا توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت .

شرکا تکنوتهویه تهویه با پشتیبانی 24ساعته در خدمت شماست با ما تماس بگیرید 

شارژ گاز داکت اسپلیت لنوکس؟

داکت اسپلیت لنوکس یا کولر گازی لنوکس برای عمل خنک کردن از گازهای فریونی (مبرد) مانند 

_R22A

-R410A

-R407A

 استفاده می‌کنند. در ایران مبردها را به اسم گاز می شناسند. نقش مبردها یا همان گاز ها در عملکرد دستگاه بسیار مهم است به نحوی که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.و شایعترین نشانه کمبود مقدار(شارژ گازداکت اسپلیت) نداشتن خنکی کافی داکت اسپلیت می باشد.

مشخصات داکت اسپلیت لنوکس؟

ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول آشنا می‌شویم:

تهویه مطبوع

مصرف انرژی رده A

دارای کلاس T3

امکان کانال کشی با طول زیاد و پیچیده بدون داشتن افت

فشارپوشش تمام بدنه با رنگ الکترواستاتیک

فن‌های اپراتور و کندانسور دارای پوشش ضد خوردگی

امکان نصب به صورت افقی،‌ عمودی و سقفی

امکان استفاده برای پروژه‌هایی با لوله کشی 50 متر افقی و 30 متر عمودی

دارای فیلتر ضد گرد و غبار و قابل شستشوتهویه مطبوع و حذف رطوبت از منزل

مستقل برای هر واحد آپارتمانی

قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر محصولات

حذف کانال کشی عمودی

دارای کمپرسور بسیار قدرتمندانتقال سرما و گرما به صورت یکنواخت

حذف رادیاتور و لوله کشی‌های پراکنده در سقف و کف واحددارای کویل آب گرم

دارای سنسورهای کنترل فشار گاز پایین و بالامجهز به شیر انبساط

دارای سنسور آنتی فریزدارای ترموستات دیواری هوشمند مجهز به اینورترگرمایش و سرمایش لحظه‌ای

دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

 

مرکز مجاز تعمیرات داکت اسپلیت لنوکس تکنوتهویه در تهران 

در این مرکز کلیه خدمات تعمیر داکت اسپلیت لنوکس، تعمیر فن کویل، تعمیر سردخانه، تعمیر داکت اسپلیت، سرويس داکت اسپلیت، شارژگاز داکت اسپیلت، نصب داکت اسپلیت، تعمیر برد داکت اسپلیت به صورت تخصصی و حرفه‌ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه شرکت تکنوتهویه انجام می شود، شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان برای بازدید دستگاه شما هماهنگ شویم ،سپس به عیب یابی و هزینه تعمیرات داکت اسپلیت LENNOX لنوکس بپردازیم  ،ودر صورت رضایت شروع به تعمیر دستگاه داکت اسپلیت نماییم

 

تعمیرات کمپرسور داکت اسپلیت لنوکس در تهران 

خرابی کمپرسور مشکلات زیادی را در داکت اسپیلت لنوکس ایجاد می کند که باید به سرعت آنها را برطرف کنیم. اصلی ترین نشانه خرابی کمپرسور، کاهش سرمای داکت اسپیلت است.زمانی که سرمای این دستگاه کم می شود و به اندازه کافی محیط را خنک نمی کند، تعمیرکاران به عنوان اولین قطعه به سراغ کمپرسور می روند؛ چرا که این قطعه، به نوعی شاخص عملکرد داکت اسپیلت به شمار می رود. خنک نکردن هم علامت دیگری است که تیم تعمیرات داکت اسپیلت تکنو تهویه قبل از ترمیم کمپرسور به آن توجه می کنند. پس از ترمیم کمپرسور، عملکرد داکت اسپیلت لنوکس و روند خنک سازی به حالت عادی باز می گردد.

داکت اسپلیت LENNOX

 

ترموستات داکت اسپلیت لنوکس 

ترموستات داکت اسپلیت  لنوکس در مدل های مختلف برای کنترل دمای محیط و کنترل دمای کانال هوا ، مورد استفاده قرار می گیرند.ترموستات داکت لنوکس كنترل كننده الكتريكي خودكار است که براي تنظيم دما در فضای بسته به کار گرفته می شود. غالبا” ترموستات را به دستگاه هاي تولید گرما یا سرما متصل مي كنند تا با قطع و وصل دستگاه، آن فضا را در دماي تنظيم شده ی دلخواه  تثبیت نماید. هنگامي كه دما به نقطه تنظيم شده برسد، ترموستات مدار برقي سیستم را قطع کرده و وقتي دما ۳ الي ۵ درجه از نقطه تنظيم شده فاصله بگیرد، دوباره مدار دستگاه را وصل مي كند و دستگاه روشن مي شود.شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که این قطعه با ارزش داکت شما به دلایل مختلفی خراب شده باشد و دیگر نتوانید با این دستگاه دمای اتاق را تنظیم کنید. و به دنبال یک تعمیرکار جهت تعمیر ترموستات داکت خود بگردید لازم به ذکر است که احتمال تعمیرات ترموستات داکت اسپلیت بسیار پایین است و شانس قبل تعمیر بودن ترموستات داکت لنوکس خیلی پایین است و معمولا و نیاز به تعویض دارد .

خدمات که تکنوتهویه در زمینه داکت اسپلیت لنوکس انجام می‌دهد 

تعویض قطعات داکت اسپلیت لنوکس 

شارژگاز داکت اسپلیت لنوکس 

تعمیرات کندانسور داکت اسپیلت کندانسور 

تعمیر پنل خارجی و داخلی داکت اسپلیت لنوکس 

انجام سیم کشی و لوله کشی داکت اسپلیت لنوکس 

نصب و جابجایی داکت اسپیلت لنوکس 

تعمیر شیربرقی داکت اسپلیت لنوکس 

تعمیر ترموستات داکت اسپلیت لنوکس 

عیب‌یابی داکت اسپیلت لنوکس 

سرویس دوره‌ای داکت اسپلیت لنوکس 

تعمیرات برد داکت اسپلیت لنوکس 

خدمات لوله کشی روکار و توکار داکت اسپلیت لنوکس 

تعمیرات موتور فن داکت اسپلیت لنوکس 

داکت اسپلیت LENNOX

تعمیرات  ترموستات داکت اسپلیت لنوکس در تکنوتهویه 

حال اگر به هر دلیلی ترموستات داکت شما هم خراب شده است و به دنبال مرکز تخصصی جهت تعویض ترموستات داکت اسپلیت  می گردید می توانید با آرامش خاطر کار را به ما بسپارید تا تعمیرکاران ما با تخصص خود در این زمینه ابتدا به تعمیر ترموستات می پردازند و در صورت نبودن امکان تعمیر به تعویض ترموستات داکت شما بپردازند و لذت یک باد خنک را به شما هدیه دهند.داکت اسپلیت LENNOX

تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت لنوکس در تهران 

شما برای تعمیر داکت اسپلیت لنوکس خود به یک فرد متخصص نیاز دارید. چرا که فرد حرفه‌ای به راحتی مشکلات داکت اسپلیت شما را برطرف می‌کند، وشما را از گرمای تابستان نجات می‌دهد، شرکت تکنوتهویه با داشتن چندین افراد دور دیده و خبره تمام خدماتش را برای شما شش‌ ماه گارانتی معتبر کرده است 

خدمات مرکز تعمیر وسرویس داکت اسپلیت لنوکس در تهران 

تکنو تهویه به عنوان بزرگترین مرکز مجاز تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در تهران، خدمات بسیاری در زمینه، تعمیر داکت اسپلیت، سرويس داکت اسپلیت، نصب داکت اسپلیت، جابجایی داکت اسپلیت شارژگاز داکت اسپلیت، را ارائه می‌دهد که این خدمات به شرح زیر است، ،

تعمیر، سرويس داکت اسپلیت توسط بهترین تکنسین ها 

نصب و جابجایی انواع داکت اسپلیت توسط بهترین تکنسین ها باتجربه 

مشاور وکارشناس رایگان در تمام موارد از جمله عیب‌یابی، جابجایی، و دیگر موارد مربوط به تهویه مطبوع

تعویض و تعمیر انواع قطعات اصلی و فابریک داکت اسپلیت 

سرویس دوره ای و تخصصی انواع داکت اسپلیت  و کولرگازی 

گارانتی شش ماهه معتبر بهمراه فاکتور و مهررسمی 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *