شماره های تماس:

021-88175271 | 021-88175276 | 021-44724873

7 روز هفته

9 صبح - 8 شب

تمام مناطق تهران

شمال | جنوب | غرب | شرق

تعمیرات پکیج ایساتیس

  • تعمیر پکیج دیواری ایساتیس تکنوتهویه خوش آمدید 

 

پکیج دیواری ایساتیس 

پکیج دیواری ایساتیس یکی دیگر از برندهای فوق‌العاده وخوب در ایران است که توانسته مورد رضایت بسیاری  از مردم باشد  پکیج دیواری ایساتیس برای سیستم گرمایش و گرم شدن آب مصرفی استفاده می شود.

پکیج دیواری ایساتیس به صورت دو مبدله و فن دار در ظرفیت 26000 و  30000 تولید می‌شوند. و قابلیت گرمایش تا  300متر را تامین می نمایند

مدل های پکیج دیواری ایساتیس

پکیج دیواری ایساتیس مدل نیواستار 

پکیج دیواری ایساتیس مدل واگر 

پکیج دیواری ایساتیس مدل ایکاروس 

پکیج دیواری ایساتیس مدل سیمات 

مشخصات پکیج دیواری ایساتیس 

🌻عیب یابی هوشمند

🌻طراحی زیبا

🌻کم مصرف در انرژی

🌻مجهز به سیستم بای پس

🌻مجهز به سیستم هواگیری اتومات

🌻مجهز به پرشر سوییچ و پرشر آب

🌻مجهز به صفحه دیجیتال برای نمایش اطلاعات

🌻مجهز به سیستم جرقه زن

🌻مجهز به پمپ سیرکولار

🌻مجهز به محافظ برای جلوگیری از یخ زدن

🌻مجهز به سیستم ضد نوسان دمای آب

🌻مجهز به سیستم ضد دود

🌻مجهز به شیر اطمینان

🌻دارای سیستم دو مبدله

🌻راندمان احتراق بالا

تعمیر پکیج دیواری ایساتیس 

پکیج دیواری ایساتیس یکی از بهترین نوع های پکیج در بازار امروزی است.که قطعات اولیه پکیج ایساتیس ایتالیای و اورجینال هستند.

شرکت تکنوتهویه بهترین و ماهر ترین نیروها را در اختیار شما می‌گذارد تا در کمترین زمان ممکن دستگاه شما عیب یابی و تعمیر شود و یا اگر پکیج دیواری ایساتیس نیاز به قطعه ای داشته باشد. اصلی ترین قطعات را به کار می‌برند  که شش ماه گارانتی دارند

تعمیرات پکیج

 

دلیل افت فشار در پکیج دیواری ایساتیس

افت فشار پکیج از دیگر مشکلات رایجی است که بسیاری از افراد آن را تجربه کرده اند. دلایل این افت فشار نیز می تواند به خراب بودن شیر اطمینان دستگاه، نشتی رادیاتورها، هوا داشتن رادیاتورها، وجود مشکلاتی در مدار دستگاه و یا ایراد در گیج فشار دستگاه مرتبط باشد.

 

 

دلیل سر و صداهای غیرعادی در پکیج ایساتیس

گاهی پمپ گرمایش مرکزی پکیج خراب شده و باعث وجود سر و صداهایی غیر عادی در پکیج می گردد. خراب بودن پمپ مرکزی باعث می شود تا هوا به درون دستگاه نفوذ کند و با ایجاد حباب هوا باعث ایجاد سر و صدا گردد.

وجود نشتی آب در پکیج های ایساتیس

گاهی به علت محکم نبودن اتصالات مختلف در پکیج ممکن است مشکل نشتی آب بروز نماید و نیاز به سفت کردن اتصالات و یا تعویض واشر می باشد. از اصلی ترین دلایل نشتی آب در پکیج هی ایساتیس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سوراخ شدن یا ترک خوردن یکی از مبدل ها

ترکیدن لوله یا هر کدام از اتصالات درون دستگاه

معیوب شدن شیر تخلیه

پمپ پکیج ایساتیس دچار نشتی شده است

شیرپرکن دستگاه دچار نشتی شده است

اتصالات زیر پکیج به درستی آب بندی نشده است

 

دلیل رسوب گرفتگی پکیج ایساتیس چیست؟

رسوب گرفتن پکیج نیز از اتفاقاتی است که بسیار زیاد در دستگاه اتفاق می افتد و باعث عدم کارکرد درست پکیج می گردد. برای رفع این مشکل نیاز است تا در سرویس های دوره ای دستگاه، آن را رسوب زدایی نمود. پیش از به راه انداختن شوفاژها در فصل پاییز و زمستان، رسوب گیری پکیج و اسید شویی پکیج از اقدامات مهم و ضروری است که باید انجام دهید. اگر افت فشار آب گرم را احساس کردید یا زمان زیادی برای گرم شدن آب و شوفاژ نیاز است، حتماً به رسوب زدایی پکیج و رسوب گیری رادیاتور شوفاژ نیاز دارید. رسوب زدایی رادیاتور شوفاژ باید توسط افراد متخصص انجام شود و نمی‌توان آن را به افراد بی‌تجربه سپرد؛ زیرا اگر جرم گیری پکیج به درستی انجام نشود، باعث حرکت رسوب به قسمت‌های دیگر می‌شود؛ و مجبور می‌شوید یک بار دیگر هزینه رسوب زدایی پکیج را بپردازید.

تعمیرات پکیج

چرا پکیج ایساتیس به صورت خودکار خاموش می شود

افت فشار پکیج، نشتی پمپ، بسته بودن شیرهای ورودی آب، فشار کم گاز و معیوب بودن قطعات الکترونیکی می تواند علت خاموش شدن خود به خودی دستگاه پکیج ایساتیس میباشد.

چرا اب پکیج دیواری ایساتیس سرد می شود

در بعضی مواقع با وجود گرم بودن آب پکیج، اما دمای آن به حد مطلوب نخواهد رسید. برای تعمیر پکیج در این مواقع مشکلات مربوط به فلوسوئیچ یا فلومتر بررسی شود. البته مشکل مربوط به فلومتر زمانی باید بررسی شود که علامت دوش روی پنل ظاهر نشده باشد اما در صورتی که علامت دوش روشن باشد احتمالا سنسور آب مصرفی دچار مشکل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *