آیکون تکنو تهویه

تعمیرپکیج دیواری بوتان روما ROMA

blog-placeholder-11

تعمیر پکیج دیواری بوتان

مدل روما ROM

 

. شرکت بوتان پکیج دیواری مدل روما را در سه مدل مختلف: ۲۴ki, 28kis, 24kis تولید می‌کند.  هرکدام از این مدل‌های تولید و ارائه‌شده دو مبدل و دیجیتال هستند،  این مبدل‌ها حرارتی و دومنظوره هستند پکیج دیواری مدل روما ۲۴ را کسانی می‌توانند استفاده کنند که متراژ واحد مسکونی آن‌ها تا ۲۱۰ متر است،  افرادی که متراژ واحد مسکونی آن‌ها بیشتر از ۲۱۰ و تا ۲۵۰ مترمربع باشد، می‌توانند از پکیج دیواری مدل ۲۸ رو ما استفاده کنند.
پکیج دیواری kis دارای فن‌هایی هستند که گازهای تولیدشده از اشتعال را خارج می‌کند، جلدهای اشتعال که در این مدل وجود دارد بسته است و پکیج برای تخلیه دود از دودکش‌هایی که جنس دودکش دوجداره است استفاده می‌کند. شرکت بوتان تمامی محصولات خود را ضمانت کرده است،  آن‌هم به پروسه زمانی دو سال. این مدل پکیج دیواری، دارای صفحه نمایشگر دیجیتال می باشد. در نتیجه با بروز مشکل در نحوه عملکرد پکیج، با بررسی کدهای خطا، می توانید اقدام به تعمیر پکیج دیواری بوتان مدل روما کنید.

عیب یابی وتعمیرپکیج دیواری بوتان مدل روما

مهم ترین قدم برای پکیج دیواری بوتان مدل روما ، عیب یابی صحیح این سیستم گرمایشی خواهد بود. به محض مشاهده علائم خرابی، کارشناسان مجموعه تکنو تهویه پکیج با استفاده از تجهیزات به استاندار می توانند به درستی تشخیص دهند که کدام بخش دچار ایراد شده است. علاوه بر این استفاده از قطعات اصلی و ابزار تعمیر استاندارد کمک می‌ کند تا فرآیند عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان مدل روما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

چراباید سرویس وتعمیرات پکیج بوتان مدل روما را به تکنو تهویه بسپارید

در صورت وجود مشکل در پکیج لازم است هر چه سریع‌تر به تعمیر پکیج بوتان اقدام کنید و توصیه ما به شما سپردن آن به تعمیرکار پکیج بوتان حرفه‌ای می‌باشد. اما چرا باید تعمیر پکیج بوتان را به تکنوتهویه یسپارید:

 

معرفی بهترین تعمیرکاران پکیج بوتان

 

داشتن سابقه زیاد در زمینه تعمیر انواع پکیج  دیواری و آشنا با طرز کار پکیج

 

وقت شناس بودن تعمیرکاران و تنظیم کردن ساعت کاری خود با مشتریان

 

سرویس دهی در تمامی مناطق تهران

 

تعیین هزینه‌های منطقی و منصفانه برای تعمیر پکیج بوتان مدل روما

 

استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی

 

تعیین قیمت تعمیر پکیج بوتان قبل از شروع تعمیر

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *