آیکون تکنو تهویه

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

kl06

 

 

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

به نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت 

 

سامسونگ samsung

خوش آمدید 

 

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

 

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung
https://technotahvieh.com

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

 

 

داکت اسپلیت سامسونگ samsung یکی از بهترین سیستم های تهویه عرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت  گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر شارژ گاز و تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung  را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر دستگاه تان هستید تکنوتهویه به عنوان مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung در تهران با سالها تجربه در زمینه شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات ، تعویض کمپرسور ، نشت یابی ، تعویض ترموستات آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد. شما می توانید با کمک تعمیرکار و سرویسکار مرکز مجاز تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ samsung ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد سیستم تهویه منزل یا محل کارخود نباشید

 

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ samsung

داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ با ارائه پیشرفته ترین تکنولوژی در بازدهی انرژی، باعث صرفه جویی در مصرف هزینه شما می شود. از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت سامسونگ داشتن فن با تیغه ای آیرودینامیک است که موجب ایجاد جریان هوای بیشتر با سطح صدای کمتر می شود. داکت اسپلیت سامسونگ دارای میکرو مبدل های حرارتی (اواپراتور) فشرده و مسطح بوده که بسیار کارآمد می باشند.  همچنین با بکار گیری کمپرسور روتاری ، باعث کاهش لرزش در یونیت خارجی شده و از سطح صدای بسیار کمی برخوردار است.

ویژگی داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ

امکان متراژ لوله کشی بیشتر

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

دارای ریموت کنترل هوشمند با چند سنسور

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

دارای قدرت هوادهی بیشتر نسبت به موارد مشابه

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

قابلیت دسترسی سریع و آسان از سه جهت به پانل داخلی

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

قابلیت نصب کویل آب گرم جهت تامین هوای گرم در زمستان

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

قابلیت کارکرد در آب و هوای معتدل و حاره ای با دمای -۱۵ تا ۵۴ درجه سانتیگراد

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

تنظیم اتوماتیک فشار استاتیک خارجی که حجم و فشار هوا را در طول کانال بهینه کرده و تولید صدا را به حداقل می رساند.

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

فن دستگاه با بهره گیری از تیغه ‌های آیرودینامیکی، ضمن تولید صدای کمتر، هوای بیشتری تولید می کند. همچنین مبدل حرارتی به کار رفته در این داکت اسپلیت‌ها بسیار کارآمد است.

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

این داکت اسپلیت ها با استفاده از فناوری یون S-Plasma ضمن از بین بردن ۹۹ درصد از آلودگی‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها، هوای تنفسی شما را تمیز و سالم نگه می دارد.

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

فیلتر به کار رفته در این داکت اسپلیت سامسونگ که از نوع Easy Filter است، برخلاف فیلترهای معمولی که دسترسی به آنها معمولاً دشوار است، در بیرون و در قسمت بالای دستگاه قرار دارد. بنابراین به آسانی می توان آن را خارج کرده و تمیز نمود. همچنین این فیلترها با پوشش ضد باکتریایی، گرد و غبار، آلاینده‌های خطرناک موجود در هوا

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

کلیه تعمیرکاران مرکز مجاز  تعمیر تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung  و  تعمیر کولر گازی سامسونگ از دانش روز دنیا جهت انجام کلیه تعمیرات مختلف برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند

چرا داکت اسپلیت سامسونگ نیازمند سرویس و شارژگاز است

با سرویس دوره‌ای و شستشوی کندانسور و اواپراتور و بلووری فن یونیت داخلی و خارجی طول عمر دستگاه بالا رفته و در نتیجه سرمای بهتری را به همراه خواهد داشت. البته در کنار این موارد در مصرف انرژی کاهش خواهید داشت. تکنوتهویه با تیم ماهر و با تجربه در کنار بهره‌گیری از روش و متد روز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung  را به بهترین نحوه انجام خواهد داد. تیم وقت شناس ما در تمامی روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

 

تکنوتهویه


 

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

در این مرکز کلیه خدمات تعمیر داکت اسپلیت ،تعمیر کولر گازی ، تعمیر داکت اسپیلت  ، تعمیر چیلر ، تعمیر مینی چیلر ، تعمیر  پرده هوا،تعمیر فن کویل ،  تعمیر سردخانه ، تعمیر اسپیلت و پکیج دیواری  به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان یک قرار مالاقات برای بازدید از دستگاه شما هماهنگ کنیم سپس به عیب یابی و شرح هزینه تعمیرات بپردازیم و در انتها در صورت رضایت شما تعمیرات روی دستگاه شما اعمال شود.

 

لازم به ذکر است که کلیه خدمات تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung که در زیر ذکر شده است به صورت کاملا تخصصی و ویژه توسط بهترین تعمیرکار و سرویسکار مرکز مجاز تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ samsung در تکنوتهویه انجام می‌شود. شما می توانید برای دریافت خدمات زیر با ما تماس بگیرید.

 

سرویس داکت اسپلیت سامسونگ


شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ


رفع ایراد برقی داکت اسپلیت سامسونگ


نشت یابی داکت اسپلیت سامسونگ


تعویض کمپرسور داکت اسپلیت سامسونگ


رفع آبریزی داکت اسپلیت سامسونگ samsung 


تعمیر وتعویض خازن داکت اسپلیت سامسونگ


تعمیر برد داکت اسپلیت سامسونگ samsung 


تعمیر و تعویض ترموستات داکت اسپلیت سامسونگ samsung 


تعمیر وتعویض موتور فن داکت اسپلیت سامسونگ


تعمیر و تعویض کویل آبگرم داکت اسپلیت سامسونگ


راه اندازی سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت سامسونگ


تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

۰۲۱۴۴۷۲۴۸۷۳تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

۰۲۱۸۸۱۷۵۲۷۶تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

۰۲۱۸۸۱۷۵۲۷۱تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

تعمیر داکت اسپلیت جی پلاس

تعمیر پکیج دیواری تاچی

تعمیر کولرگازی LG

تعمیر داکت اسپلیت دایکین

تعمیر پکیج دیواری تاچی

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر ترموستات داکت اسپلیت

تکنو تهویه یکی از نمایندگی های مجاز داکت اسپلیت سامسونگ samsung در شهر تهران می باشد که سال هاست در زمینه ی تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ samsung، سرویس داکت اسپلیت، شارژگاز داکت اسپلیت، نصب داکت اسپلیت،….فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد و همیشه مورد اعتماد مشتری بوده است که این از بزرگترین افتخارات ما می باشد.

 

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

 

هزینه تعمیر داکت اسپلیت

سامسونگ samsung 

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

اعلام هزینه تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung بهتر است که توسط بازدید یک کارشناس انجام شود تا دستگاه شما به طور کامل عیب یابی شود و سپس توسط کارشناس هزینه هارا برای شما براورد قیمت کنند . تیم فنی تکنو تهویه نیز  از داکت اسپلیت شما بازدید می کنند و در ابتدا اعلام هزینه می کنند سپس اقدام به تعمیرات داکت اسپیلت سامسونگ samsung شما می کنند.اما این را بخاطر داشته باشید که تکنو تهوبه در شرایط بد اقتصادی همواره پشتیبان و یاریگر شما می باشد.تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

 

 

ضمانت تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ در تهران

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

تمام خدمات تکنوتهویه از جمله تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ شامل شش ماه گارانتی از زمان صدور فاکتور است.در صورت بروز مشکل در طول این مدت تمامی خدمات برای عزیزان بدون هزینه خواهد بود.
پس از انجام خدمات تعمیراتی فاکتوری حاوی سربرگ و مهر شرکت به انضمام تمامی هزینه های دریافتی به شما عزیزان تقدیم میشود ، بهتر است شما کد اشتراک خود را که از طریق پیامک برایتان ارسال میشود را روی فاکتور نوشته و تا زمان اتمام تاریخ گارانتی فاکتور را نزد خود نگه دارید.

علت آبریزش داکت اسپلیت سامسونگ samsung

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

مشکل آبریزش داکت اسپیلت سامسونگ SAMSUNG معمولا و بیشتر در حالت سیستم سرمایش داکت اسپلیت سامسونگ SAMSUNG اتفاق می افتد و میتواند مشکلات زیر را شامل شود:

سرویس نشدن بموقع داکت اسپلیت سامسونگ SAMSUNG


 

کمبود گاز داکت اسپیلت سامسونگ SAMSUNG ویخ زدن اواپراتور داکت اسپیلت


سوختن پمپ درین داکت اسپلیت سامسونگ SAMSUNG


گرفتن مسیر تخلیه آب داکت اسپیلت سامسونگ SAMSUNG


تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ در چیتگر

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

داکت اسپلیت سامسونگ samsung یکی از بهترین سیستم های تهویه عرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت  گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر شارژ گاز و تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ samsung را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر دستگاه تان هستید تکنوتهویه  به عنوان مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung در تهران با سالها تجربه در زمینه شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات ، تعویض کمپرسور ، نشت یابی ، تعویض ترموستات آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد. شما می توانید با کمک تعمیرکار و سرویسکار مرکز مجاز تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ samsung ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و تمام خدمات انجام شده دارای شش ماه ضمانت می باشد

 

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

چرا برای تعمیرات و سرویس داکت اسپلیت سامسونگ  تکنوتهویه را انتخاب می‌کنید

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

مرکز خدمات تکنوتهویه عضو رسمی اتحادیه تجهیزات برودتی و تهویه مطبوع تهران میباشد.

 

مرکز خدمات تکنوتهویه به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش چندین برند معتبر داکت اسپلیت در تهران فعالیت می باشد.

 

کلیه تکنسینهای مرکز خدمات تکنوتهویه دارای مدرک فنی و حرفه ای بوده و همگی  ۱۵ سال سابقه کار در خصوص تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت دارند.

 

کلیه سرویسکاران این مرکز طی آزمونهای شفاهی و عملی خاص گزینش شده و بهترینها انتخاب میگردند.

 

در خصوص  نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ samsung  از قطعات اصلی استفاده نموده و قطعات اصلی دارای طول عمر بالا میباشند.

 

تعرفه تعمیرات مرکز خدمات تکنوتهویه بر اساس تعرفه نمایندگی های معتبر میباشد.

 

قبل از تعمیر داکت اسپلیت شما، طی کارشناسی تکنسینهای ما قیمت حدودی تعمیرات داکت اسپلیت به اطلاع شما میرسد و پس از تایید شما نسبت به تعمیر داکت اسپلیت اقدام میگردد.

 

کارهای انجام شده داکت اسپلیت به مدت شش ماه از طرف مرکز خدمات تکنوتهویه گارانتی میشود.

چراداکت اسپلیت سامسونگ samsung باد گرم میزند

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

●ظرفیت کم داکت اسپلیت

نکته اول که باید قبل از خرید داکت اسپلیت سامسونگ به آن توجه داشته باشید ظرفیت داکت اسپلیت است و این که داکت اسپلیت را برای چه متراژی خریداری میکنید.در نظر داشته باشید در بسیاری از تماس های مصرف کنندگان عزیز هنگامی که تعمیرکار به محل اعزام میشود متوجه میشویم که داکت اسپلیت به درستی در حال کار کردن است و مشکل از انتخاب اشتباه مصرف کننده بود است.

 

●کثیف بودن فیلتر هوا داکت اسپلیت سامسونگ

یکی از مشکلات رایج در خنک نکردن هوا بوسیله ی داکت اسپلیت کثیفی فیلتر های میباشد.اگر فیلتر کثیف یا دچار گرفتگی گرد و غبار باشد، ممکن است باعث بروز مشکلات مختلفی شود. این می‌تواند در کار صحیح ترموستات اختلال ایجاد کند. گرد و غبار موجود در فیلترهای داکت اسپلیت عبور هوای خنک و گرم در داخل مجاری را مسدود می‌کند.

 

●تنظیم نادرست ترموستات داکت اسپلیت سامسونگ

تنظیمات نادرست ترموستات یکی از دلایل رایج برای خنک نکردن داکت اسپلیت سامسونگ به شمار می رود. در این مواقع ابتدا دمای داکت اسپلیت را بر روی مقادیر متفاوتی در ۵ تا ۶ درجه پایینتر از دمای اتاق تنظیم کنید و عملکرد داکت اسپلیت را بررسی کنید.

 

●خرابی یا کثیف بودن کندانسور

کندانسور بخشی از سیستم داکت اسپلیت است که وظیفه انتقال گرمای مبرد درون لوله ها به هوای محیط بیرونی را دارد و موجب خنک شدن مبرد درون لوله ها می گردد. در صورتی که کندانسور معیوب باشد، یا انتقال حرارت از مبرد به هوا به درستی انجام نشود.

 

●کم بودن گاز داکت اسپلیت سامسونگ یا کاهش یافتن میزان مبرد

 

این که حجم صحیحی از ماده مبرد در داخل کویل های داکت اسپلیت سامسونگ جریان داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. کم بودن ماده مبرد یا گاز داکت اسپلیت گازی می تواند برای شما دردسر آفرین باشد. یکی از شایع ترین دلایل تولید باد گرم داکت اسپلیت کم شدن مقدار مبرد است.

 

●کیپ شدن و گرفتگی مسیر گاز در لوله ها

 

علاوه بر نشت و کمبود گاز مبرد، گرفتگی و انسداد در مسیر گاز از جمله شیرها، شلنگ ها، لوله مویی و لوله مسی رفت و برگشت کولر، می تواند دلیل خنک نکردن داکت اسپلیت  باشد

 

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

علت روشن نشدن داکت اسپلیت سامسونگ samsung

روشن نشدن داکت اسپلیت سامسونگ می تواند یک مشکل از جنس الکترونیکی یا مکانیکی باشد ونیاز به تعمیرات داشته باشد. که چندین مورد از دلایلی به جود آمدن این مشکل بیان کرده ایم

عدم تامین برق

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

ابتدا از تامین برق به داکت اسپلیت اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که پریز برق به درستی کار می‌کند و سیستم الکتریکی داکت اسپلیت نیز در وضعیت سالم قرار دارد.

 

کلیدها و کنترل ها

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

گاهی اوقات مشکل از ساده‌ترین چیزها مانند کلیدها یا کنترل‌های داکت اسپلیت ممکن است برگردد. مطمئن شوید که کلیدها و کنترل‌ها به درستی تنظیم شده و کار می‌کنند

.سیم های رابط 

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

سیم‌های رابط داکت اسپلیت نیز می‌توانند خراب شوند یا از کار بیفتند. این سیم‌ها باید به درستی متصل باشند و هیچ تماسهای بی‌راه نداشته باشند.

کمپرسور 

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

عدم روشن شدن دستگاه ممکن است به خرابی کمپرسور مرتبط باشد. در این صورت نیاز به تعویض یا تعمیر کمپرسور وجود دارد.

قطعی فاز یا نول

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

در برخی مواقع، مشکل از قطعی فاز یا نول در برق ممکن است برگردد. این مشکلات باید توسط یک تکنسین برق برطرف شوند.

کمبود گاز

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

در برخی مواقع، کمبود گاز می‌توانند به عدم روشن شدن داکت اسپلیت منجر شوند. این مشکلات باید توسط تعمیرکاران تخصصی تشخیص داده و رفع شوند.

 

در هر صورت، در صورتی که داکت اسپلیت سامسونگ samsung روشن نمی‌شود، بهترین راه حل این است که با نمایندگی مجاز تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ تماس بگیرید تا تکنسین‌های تخصصی به بازدید واحد داخلی داکت اسپلیت مراجعه کنند. ایشان می‌توانند علت دقیق را تشخیص داده و تعمیرات لازم را انجام دهند تا دستگاه شما به بهترین حالت عمل کند.

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

 

۰۲۱۴۴۷۲۴۸۷۳

۰۲۱۸۸۱۷۵۲۷۶

۰۹۱۲۹۶۴۳۶۶۱

 

ارور داکت اسپلیت سامسونگ samsung

جدول کد خطاهای داکت اسپلیت سامسونگ

t0 ● خرابی از سنسور دمای داخلی می باشد.

tA ●خرابی سنسور پایپ کندانسور

A●کارکرد یونیت در حالت تست

CO●برد فرمان نمیتوان رابطه میان پنل داخلی و کمپرسور را برقرار کند

G●گاز کمپرسور کم میباشد و باید توسط متخصص شارژ شود

.AC● دمای کندانسور A بیشتر از حد مجاز میباشد

. E1 03●ارتباط مابین برد فرمان و برد صفحه نمایش قطع می باشد.

EE – ۰۰ ●   برق رسانی پنل داخلی مشکل دارد.

تعمیر برد داکت اسپلیت سامسونگ samsung

خرابی وتعمیرات برد. برد الکترونیکی داکت اسپلیت سامسونگ، مغز آن است؛ وظیفه‌ کنترل و هماهنگ کردن روال و بخش‌های مختلف داکت اسپلیت را بر عهده دارد. بنابراین  داکت اسپلیت سامسونگ برای انجام دادن هر کاری، نیاز به دستور برد دارد. پس در نتیجه با خرابی این قطعه، دستگاه به طور کامل از کار خواهد افتاد. خاموش و روشن شدن داکتاسپلیت، کار کردن کمپرسور، کنترل فن داخلی و تغییر حالت گرمایش و سرمایش تنها برخی از کار‌هایی است که درست انجام دادن آن‌ها، بر عهده برد الکترونیکی  دستگاه داکت اسپلیت سامسونگ است.

راهنمای ریموت کنترل داکت اسپلیت سامسونگ samsung

معمولا برای داکت اسپلیت سامسونگ از ریموت دیواری استفاده میشود ولی قابلیت استفاده از ریموت های بی سیم نیز وجود دارد.
آموزش استفاده از ریموت کنترل داکت اسپلیت سامسونگ SAMSUNG را مشاهده میفرمائید

۱- دکمه POWER پاور یا ON و OFF برای خاموش و روشن کردن داکت اسپلیت سامسونگ SAMSUNG

۲- دکمه TEMP برای تغییر دمای اتاق و ترموستات داکت اسپلیت سامسونگ SAMSUNG

۳- دکمه MODE برای تغییر حالت کارکرد داکت اسپلیت سامسونگ SAMSUNG

۴- تغییر  SPEED FANدور فن داکت اسپلیت سامسونگ SAMSUNG

۵- FAN دستگاه داکت اسپلیت سامسونگ تنها در حالت فن کار میکند

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung

 

علت خرابی کمپرسور داکت اسپلیت سامسونگ SAMSUNG

یکی از اصلی‌ترین دلایل خرابی کمپرسور در این دستگاه ، تنظیم نبودن مقدار مبرد می باشد. در این حالت دمای کارکرد کمپرسور در حالت کم بودن گاز به شدت افت خواهد کرد و باعث بروز سوختگی در سیم پیچ می‌شود.

دومین علت از دیگر دلایل بروز خرابی در  داکت اسپلیت سامسونگ samsung می‌توان به کثیف بودن کندانسور و اپراتور این دستگاه اشاره کرد. تمامی دستگاه‌های تهویه هوا نیازمند به سرویس دهی در این خصوص می‌باشند تا سوپرهیت و سابکول در آن‌ها به درستی کار کند.

سومین علت اگر شما دستگاه را به حالت اتوماتیک تنظیم نکنید، این امر باعث خرابی ترموستات می‌شود؛ و همین امر باعث بی وقفه کار کردن داکت اسپلیت  سامسونگ می‌شود. در نتیجه این مراحل شما با سوختگی کمپرسور مواجه می‌شوید.

چهارمین علت از دیگر دلایل خرابی این دستگاه می‌توان به استاندارد نبودن لوله کشی و وجود رطوبت در مدار تبرید اشاره کرد. این امر باعث بروز گرفتگی در مدار چرخش گاز می شود که این مراحل نیز باعث سوختگی در کمپرسور می‌شوند.

پنجمین علت خرابی کنتاکتور در مدار فرمان و یا چسبیدن پلاتین‌ها علت دیگر خرابی به شمار می‌رود.

عدم استفاده از تراپ در لوله کشی طولانی توسط نصاب داکت اسپلیت

نوسانات برق____اصطحکاک داخلی____

 

 

محدوده تعمیر داکت اسپیلت سامسونگ در شمال تهران

تجریش/ولنجک/نیاوران/دزاشیب/فرمانیه/داراباد/گاندی/امام زاده قاسم/دربند/دیباجی/شهرک نفت/شهرک پرواز/سوهانک/اختیاریه/پاسداران/دروس/قلهک/الهیه/جردن/باغ فردوس/درکه/هروی/آجودانیه/کاشانک/ازگل/محمودیه/میرداماد/داوودیه/ظفر/ولیعصر/ونک/قیطریه/صیاد/

 

محدوده تعمیرات داکت اسپیلت سامسونگ در غرب تهران

صادقیه/جنت آباد/ستارخان/گیشا/فردوس غرب/تهرانسر/مرزداران/باغ فیض/ازادی/سازمان برنامه/دهکده/المپیک/سعادت آباد/کوهسار/پونک/چوب تراش/مدیریت/شهرآرا/شهرک باقری/استادمعین/امید دژبان/شهرک سرچشمه/چهار دانگه/ورداورد/خزایی/ایران خودرو/فتح/پیکان شهر/آزاد شهر/شهرک غرب/شهران/یافت اباد/پیامبر/یوسف آباد/سهروردی/ارم/اکباتان/کاشانی/گن/جوانمردان/ایوانک/فرحزادی/بلوار دریا/بهرود/سیمان بلیوار/سیدخندان

 

محدوده تعمیرات داکت اسپیلت سامسونگ در مرکز تهران

 

سهروردی/شمس اباد/سیدخندان/مجیدیه شمالی/مجیدیه جنوبی/میدان قبا/شریعتی/حقانی/آرژانتین/عباس آباد/مفتح/سهروردی جنوبی/میدان نامجو/سپاه/انقلاب/پیروزی/هاشم اباد/محلاتی/وحدت اسلامی/کارگر جنوبی/کارگر شمالی/سعدی شمالی/سعدی جنوبی/حافظ/فلسطین/بلوار کشاورز/فاطمی/یاخچی اباد/جمهوری/ازادی/توحید/دامپزشکی/امام خمینی/اذری/شادمان/کریم خان

سهروردی/شمس اباد/سیدخندان/مجیدیه شمالی/مجیدیه جنوبی/میدان قبا/شریعتی/حقانی/آرژانتین/عباس آباد/مفتح/سهروردی جنوبی/میدان نامجو/سپاه/انقلاب/پیروزی/هاشم اباد/محلاتی/وحدت اسلامی/کارگر جنوبی/کارگر شمالی/سعدی شمالی/سعدی جنوبی/حافظ/فلسطین/بلوار کشاورز/فاطمی/یاخچی اباد/جمهوری/ازادی/توحید/دامپزشکی/امام خمینی/اذری/شادمان/کریم خان  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *