شماره های تماس:

021-88175271 | 021-88175276 | 021-44724873

7 روز هفته

9 صبح - 8 شب

تمام مناطق تهران

شمال | جنوب | غرب | شرق

تعمیر پکیج دیواری تاچی TACHI

تعمیرات پکیج دیواری تاچی تکنوتهویه خوش آمدید 

تعمیر پکیج دیواری تاچی TACHI

پکیج دیواری تاچی 

انواع مدل پکیج دیواری تاچی۰

 

پکیج دیواری تاچی دارای 4 مدل مختلف به نام Premium , Type B, Type C , Type D   هستند .این پکیج‌ها دارای ظرفیت  4000 تا ،24000 در انواع تک مبدل و فن دار یا بدون فن موجود در بازار می‌باشند.

تعمیر پکیج دیواری تاچی TACHI

پکیج دیواری تاچی مدل Premium 

این نوع پکیج دیواری تاچی چگالشی هستند که از جدیدترین سیستم‌های گرمایشی هستند و راندمان صدرصد دارند.که دارای مبدل حرارتی در مسیر خروجی دودکش می‌باشند که آب سرد را قبل از ورودی به پکیج را با گرمای دودکش گرم می‌کند وبعد وارد پکیج دیواری تاچی می‌شود این نوع پکیج تا متراژ300متر را پوشش می‌دهد.

پکیج دیواری تاچی  Type B 

دارای صفحه دیجیتالی ست که برای نمایش ارور ویا خطا استفاده می‌شود دارای سیستم عیب یابی ست اگر دستگاه پکیج دیواری شما مشکلی داشته باشد سریعا نمایش می دهد. پکیج دیواری تاچی مدل Type B کاملا منحصر به فرد وشکل زیبا و مناسب دارد.

تعمیرات مجاز پکیج دیواری تاچی 

پکیج دیواری TACHI یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که جایگاه بالایی را بدست آورده است .اما هر دستگاهی ممکن است بعد از مدتی نیاز به تعمیرات ویا سرویس داشته باشد. وبرای جلوگیری از این آسیب ها باید خدمات لازم را برای دستگاه انجام گیرد نمایندگی مجازتعمیرات تکنوتهویه از مراکز معتبر در تهران است که دارایی بیش از 100تنکسین ماهر ومتخصص در هر برندی است.و همگی دانش کافی وسابقه طولانی مدت را دارا هستند. تکنو تهویه تعمیرات پکیج تاچی. سرویس پکیج تاچی. نصب پکیج تاچی  را با بهترین خدمات انجام می‌دهد با ضمانت شش ماهه بهمراه فاکتور اصلی شرکت تکنوتهویه، با ما تماس بگیرید

سرویس پکیج دیواری تاچی

سرویس پکیج تاچی بهتر است به شکل دوره ای انجام شود.در نتیجه با سرویس پکیج خود از پیش آمدن مشکلات جلوگیری نمایید. چنانچه به یک سرویس کار خوب نیاز داشتید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با تکنوتهویه تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سرویس پکیج تاچی شما اقدام نمایند

تعمیر پکیج دیواری تاچی TACHI

چرا پکیج دیواری تاچی یهو خاموش می‌شود

ناگهان خاموش شدن پکیج دلیل مختلفی دارد ازجمله رسوب در لوله‌های پکیج، خراب شدن پمپ پکیج، خراب شدن فن پکیج، پایین بودن فشار آب پکیج و…..برای حل این مشکلات وبررسی کردن علت های دیگر شرکت مجاز تعمیرات پکیج دیواری تاچی تکنوتهویه  در خدمت شماست کافیست تماس بگیرید.

 

پکیج دیواری تاچی

 

تعمیر پکیج دیواری تاچی در تهران

با وجود اینکه پکیج دیواری تاچی یکی از پر رقابت ترین نوع پکیج دیواری در بازار است. باید به موقع سرویس و تعمیر شود.وبرای از بین بردن مشکلات باید تعمیرات تخصصی پکیج دیواری تاچی را انجام دهيم، تا درست واصولی تعمیر َشود وتا سالیان سال با روند کاری بالایی کار کند.

تکنو تهویه به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر پکیج دیواری تاچی در تهران به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان تهرانی می‌باشد.

 

علت بالا رفتن بار پکیج دیواری تاچی؟

خرابی منبع انبساط پکیج

خرابی مبدل ثانویه (دومبدله)

خرابی مبدل اصلی (تک مبدله )

معیوب بودن شیرپرکن پکیج دیواری

 

علت نشتی پکیج دیواری تاچی؟

با دیدن هر یک از موارد زیر سریعا با شرکت تکنو تهویه تماس بگیرید. ما بهترین تکنسین های را برای تعمیرات پکیج دیواری شما به محل مورد نظرتان اعزام میکنیم.

خرابی شیر تخلیه


خرابی مبدل


فرسودگی اورینگ ها


معیوب بودن شیر اطمینان


خرابی هوزینگ پمپ


تعمیر پکیج دیواری تاچی TACHI

مزیت استفاده از پکیج دو مبدله تاچی؟

استفاده از دو مبدل در پکیج دیواری تاچی ، از ایجاد رسوب در لوله ها جلوگیری می کند. چون مبدل اولیه برای آب مدار گرمایش استفاده می‌شود و مبدل صفحه ای برای آبگرم مصرفی استفاده می‌شود.

 

پکیج دیواری تاچی

ویژگی پکیج دیواری تاچی؟

دارای صفحه نمایش کدها وارورها

تنظیم خودکار جریان گاز

دارای سیستم احتراق

دارای سیستم نوسان آبگرم مصرفی

دارای سیستم جرقه زن خودکار

دارای سیستم ضد یخ

دارای سیستم ضد گیرپاژ وشیر سه طرفه

دارای سیستم هواگیری اتوماتیک  و،،،،،،،،،

چطور از یخ زدن پکیج تاچی جلوگیری کنیم

اگر مدت طولانی از پکیج دیواری تاچی استفاده نمی شود اب داخل پکیج را خالی نمایید ،و اب برق گاز را قطع کنید،اگر کوتاه مدت از  پکیج دیواری تاچی استفاده نمی کنیدومجبور هستید دستگاه را خاموش کنید .پکیج دیواری خود را در حالت اماده به کار بگذاریدو برق دستگاه را قطع نکنید تا سیستم ضد گیرپاژ ویخ زدگی فعال باشد

چنانچه اگر دستگاه شما خراب شده بود و درست کار نمیکرد سریعا با مجموعه تکنو تهویه تماس بگیرید در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما هستیم

تعمیر پکیج دیواری تاچی TACHI

02188175271


02144724873


چرا پکیج دیواری تاچی سروصدا زیادی دارد

از جمله علت های که موجب سروصدا بیش از حد پکیج تاچی می شود میتوانیم به مواردی مانند. هوا و.رسوب گرفتن پکیج تاچی اشاره کنیم.که برای رفع کردن این مشکل باید  رسوب گیری پکیج دیواری تاچی وهواگیری پکیج تاچی را توسط نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری تاچی انجام گیرد کافیست که با  شرکت تکنو تهویه تماس بگیرید سریعا به محل اعزام می شوند

 

ارور وخطاهای پکیج دیواری تاچی


                                (Type A)

E1___نقص در احتراق پکیج تاچی و نیاز به سرویس 

E2___فیوز حد 

E3___نقص در تهویه 

E4___کمبود آب و نیاز به سرویس 

E6___کمبود آب گرم بهداشتی G12 

E7___سنسور گرمایش G18

E9___یخ زدگی 

                                 (Type B)

E1___نقص در احتراق پکیج تاچی 

E2___نقص در تهویه connect 

E3___نقص در تهویه disconnect 

E4___فیوز حد و نیاز به سرویس 

E5___سنسور آب سرد ورودی 

E6___سنسور آب گرم بهداشتی 

E7___سنسور گرمایش 

E8___نقص برد الکترونیکی 

E9___کمبود آب و نیاز به سرویس 

00___مشکل برد و نیاز به تعمیر 

کدها و ارور های پکیج تاچی تیپ C__D


E1___نقص در تهویه 

E2___نقص در حسگر _دمای مدار گرمایش 

E3___ نقص در حسگر _دمای آبگرم بهداشتی 

E4___گرم شدن مبدل

E5___نقص در مدار شیرگاز

E6___نقص در احتراق 

E7___نقص در شعله 

E8___نقص در فشار گاز

E9___نقص در یخ زدگی 

EP___نقص در کمبود فشار آب 

تعمیر پکیج دیواری تاچی TACHI

ضمانت خدمات تکنو تهویه


تیم تکنو تهویه با ارائه خدمات انجام شده توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. یکی از دلیل های مهم رضایت مندی مردم از تکنوتهویه بخاطر گارانتی که برای شما در نظر گرفته است. تمام خدمات از جمله ،تعمیرات، سرویس،نصب، رسوب  زدایی،تعویض قطعات و….دارای شش ماه گارانتی معتبر است.

TACHI

 

هزینه تعمیر پکیج دیواری تاچی

هزینه یکی از دغدغه های مهم تمام مشتریان گرامی زمانی که پکیج نیاز به تعمیر دارد است عامل موثر در هزینه تعمیرات پکیج نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از دستگاه می باشد که تعمیرکاران تکنو تهویه بدون توجه به سختی و یا زمان بر بدون تعمیر در مرحله اول پس از بررسی دقیق تشخیص می دهد که آیا نیاز به تعویض قطعات هست یا خیر متخصصان ما در حد امکان اولویت خود را بر تعمیر قطعات گذاشته و در مرحله آخر اگر تعمیر به هیچ وجه انجام نشود و نیاز به تعویض قطعه باشد از قطعات اصل و اورجینال استفاده می نماید.

تعمیر پکیج دیواری تاچی در تکنوتهویه

شرکت تکنوتهویه با وجود دانش در کنار تجربه آمادگی لازم جهت تعمیر هر مدلی از پکیج دیواری تاچی را دارا بوده ما در تمام نقاط تهران چندین تکنسین حرفه ای داریم که می توانند تعمیر پکیج تاچی شما را با بهترین کیفیت انجام دهند.با ما درتماس باشید

قیمت تعمیرات پکیج دیواری تاچی چقدر است


هزینه تعمیرات پکیج دیواری تاچی هيچ موقع معین نیست چون هر پکیج خرابی های جداگانه ای دارد.ممکن است بخواهیم چند قطعه تعويض کنیم ویا فقط با یه سرویس دستگاه مشکل دستگاه برطرف شود،اما یکی از  نمایندگی های مجازتعمیرات معتبر و قیمت مناسب تکنوتهویه می‌باشد. کافیست یکبار مارو انتخاب کنید با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج دیواری تاچی TACHI

 

ضمانت خدمات

مشاوره تلفنی

پاسخگویی ۲۴ ساعته

تعمیر در محل

تکنسین‌های مجرب

2 پاسخ

  1. ممنونم از شرکت تکنو تهویه کارمون رو خیلی سریع و دقیق انجام دادن

    1. درود بر شما، خوشحالیم که رضایت شما رو جلب کردیم و تونستیم مشکلتون رو حل کنیم. پاینده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *