شماره های تماس:

021-88175271 | 021-88175276 | 021-44724873

7 روز هفته

9 صبح - 8 شب

تمام مناطق تهران

شمال | جنوب | غرب | شرق

داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت ایوولی در اصل نوعی سیستم سرمایشی و گرمایشی پیشرفته است که این روز ها به شکل افزاینده ای در حال گسترش می باشد. این سیستم تهویه مطبوع با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد توانسته به سرعت در میان مصرف کنندگان رواج یابد. برند ایوولی « Evvoli» یک برند ایتالیایی معتبر در تولید لوازم خانگی است که رویکردی نوآورانه همراه با طراحی، تکامل و رشد را در تولید لوازم الکترونیک مصرفی دارد. تمامی مدل های داکت اسپلیت ایوولی دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال خدمات پس از فروش شرکتی می باشد

گارانتی داکت اسپلیت ایوولی دماپویا
تکنوتهویه تعمیر داکت اسپلیت

مشخصات داکت اسپیلت ایوولی؟

داکت اسپلیت ایوولی دارای کمپرسور روتاری ویژه مناطق معتدل می باشد و گاز مبرد بکار رفته در آن R410-R22 سازگار با محیط استفاده شده است. به دلیل بکار گیری قطعات اصلی در ساخت این اسپلیت ها از قدرت خنک کنندگی بالایی بهره می برد. استفاده از فیلترهای چندلایه تصفیه هوا از ورود گرد و غبار ،و دیگر آلاینده ها به فضای داخلی جلوگیری می‌کند. به این ترتیب سبب افزایش بهبود و کیفیت هوای تنفسی می گردد. به دلیل قابلیت اتصال به کویل آبکرم میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید. برق مصرفی دستگاه از نوع تکفاز و کم مصرف می باشد که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارد. فن سه سرعته با قابلیت نصب به دلیل استفاده از فن سانتریفیوژ باعث ایجاد هوایی مطبوع و عملکردی بی صدا می گردد

 

داکت اسپلیت ایوولی

سرویس داکت اسپلیت ایوولی در تهران 

سرویس داکت اسپلیت معمولا با انجام بررسی و باز کردن روزنه‌های گرفته شده در کانال‌های داکت اسپلیت توسط یک سرویس کار داکت اسپلیت ایوولی با تجربه  انجام می شود که به بررسی لوله‌های مسی مابین هواساز و کندانسور دستگاه جهت بررسی عدم وجود نشت در لوله ادامه یافته و سپس با بررسی کمپرسور و تمیز کردن آن پایان می‌یابد. در این بررسی سرویس کار داکت اسپلیت ایوولی، کمپرسور برد اصلی، فن و سایر بخش‌های مربوطه را بررسی و آزمایش می‌کند تا در صورت ایراد، عیب برطرف شده یا در صورت نیاز قطعه مورد نظر تعویض گردد. پیشنهاد می‌شود که این سرویس هر 6 ماه یک بار و قبل از استفاده در فصول گرم و سرد سال انجام شود تا دستگاه بهترین کارایی خود را داشته باشه

شرکت تکنو تهویه نمایندگی مجازتعمیرات داکت اسپیلت ایوولی در تهران است. که از جدیدترین و به روز ترین خدمات برای شما استفاده می کند. تمام تعمیرکاران در تکنوتهویه دادای  مدرک فنی حرفه ای معتبر هستند. شرکت تکنوتهویه از قطعات اصلی و اورجینال داکت اسپلیت ایوولی استفاده می کند و تمام خدماتش دارای  شش ماه گارانتی معتبر می‌باشد. 

02144724873

02188175271

02188175276

 

بخش های داکت اسپلیت ایوولی؟

داکت اسپلیت ایوولی از دو یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است. این دو یونیت از طریق لوله های رابط مسی با هم در ارتباط هستند. جنس یونیت داخی یا هواساز از ورق گالوانیزه ضخیم و محکم می باشد. که در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی بهره مند است.یونیت خارجی هم دارای فین های ضد خوردگی می باشد که در برابر عوامل جوی محیط مثل اشعه یو وی خورشید و یا باران از کندانسور محافظت می کند. یونیت داخلی داکت اسپلیت ایوولی داخل سقف نصب و اجرا می گردد و کندانسور به دلیل صدا و گرمایی که حین عملکرد ایجاد می کند، خارج از ساختمان و در فضای باز قرار می گیرد.

شارژ گاز داکت اسپلیت ایوولی؟

تمام داکت اسپلیت ها برای خنک کردن هوای اتاق، داخل بدنه خود از گازهای مبرد استفاده می‌کنند که می‌توان گفت عامل اصلی سرمایش داکت اسپلیت هستند. حجم این گاز ها به مرور زمان و با استفاده کردن از دستگاه کاهش یافته و نیازمند شارژ مجدد هستند.شارژ گاز یکی از مهمترین قسمت های سرویس و نصب اسپلیت است. برای شارژ گاز داکت اسپلیت در تهران حتما با بهترین شرکت خدمات تکنو تهویه تماس بگيريد.

داکت اسپلیت ایوولی

عیب یابی داکت اسپیلت ایوولی 

برای عیب یابی داکت اسپلیت ایوولی به این صورت عمل می کنیم که بعد از مشاهده کارکرد دستگاه مشاهده شارژ گاز تمیزی و یا کثیفی دستگاه می توانید دستگاه را عیب یابی کنید .در بعضی مواقع احتمال گرفتگی ویا شکستگی لوله در مسیر لوله کشی احتمال دارد روند عیب یابی را با تاخیر اندازد اما همواره سعی بر این است که با صرف کمتریت زمان عیب یابی دستگاه انجام پذیرد.
تعمیر داکت اسپلیت ایوولی در سراسر تهران. عیب یابی داکت اسپلیت ایوولی کار بسیار دشواری بوده به همین جهت شرکت تکنو تهویه از افراد با تجربه و دوره دیده برای تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی استفاده میکند

داکت اسپلیت ایوولی

علت خراب شدن ترموستات داکت اسپلیت ایوولی 

ترموستات یک بخش حیاتی در داکت اسپلیت است که خرابی آن باعث ایجاد مشکل در کار داکت اسپلیت می‌شود. پیش از پرداختن به راهکارهای عیب‌یابی و تعمیر ترموستات داکت اسپلیت، بهتر است با نشانه‌های خرابی آن بیشتر آشنا شویم. به‌طورکلی، نشانه خراب شدن ترموستات داکت اسپلیت به یکی از سه حالت زیر است:

ترموستات به دمای تنظیم شده (پیش‌فرض) نمی‌رسد.

دمای اتاق با دمای تنظیم شده در ترموستات مطابقت ندارد.

ترموستات باعث تغییر دما توسط داکت اسپلیت نمی‌شود.

درصورتی که یکی از نشانه های بالا را مشاهده کردید، از تعمير كار داكت اسپليت ایوولی که مهارت کافی در این زمینه دارد راهنمایی بخواهید. در ادامه مقاله به بررسی جامع‌تری از نشانه‌های مذکور می‌پردازیم.

ناتوانی ترموستات در دستیابی به دمای پیش‌فرض

عدم تغییر دمای داکت اسپلیت ایوولی پس از تنظیم نمودن ترموستات آن در دمای خاصی توسط کاربر، نشانه خرابی ترموستات است. از جمله دلایل بروز چنین مشکلی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

آسیب دیدن یا شکسته شدن سنسور. بروز هرگونه مشکل در سنسورهای ترموستات داکت اسپلیت ایوولی باعث عدم دستیابی ترموستات به دمای تنظیم شده می‌شود. بنابراین چون تعمیر سنسور آسیب دیده کار دشواری است، برای تعمیر ترموستات داکت اسپلیت باید ترموستات را تعویض کرد.

نامناسب بودن محل نصب ترموستات. اگر ترموستات در محلی گرم‌تر یا سردتر از دمای عادی محیط نصب شده باشد باعث اختلال در دما می‌شود.

کثیف بودن قطعات ترموستات. وجود گردوخاک، ذرات پرزی و هرگونه کثیفی منجر به بروز اختلال در روند عملکرد سنسورهای ترموستات می‌شود. برای رفع این مشکل، با برداشتن پوشش رویی ترموستات می‌توان با یک برس نرم ذرات گردوخاک را برطرف نمود.

خازن داکت اسپلیت ایوولی؟

خازن وظیفه استارت زدن به کمپرسور داکت اسپلیت را بر عهده دارد. در صورت خرابی این قطعه ،دستگاه روشن می‌شود اما باد خنک نخواهد داد و اگر دستگاه بدون تعویض خازن ،  چندین بار روشن شود باعث سوختن کمپرسور خواهد شد.پس نکته خیلی مهمی که باید توجه داشته باشید این است در صورتی که داکت اسپلیت باد خنک نداد به هیچ وجه آن را روشن نفرمایید. با تعمیرکار داکت اسپلیت ایوولی شرکت تکنو تهویه تماس بگیرید تا سریعا به محل موردنظر برسند.وخازن دستگاه را تعویض نمایید.

چرا صدای خروجی داکت اسپلیت ایوولی زیاد است

صدای زیاد داکت اسپلیت دلایل دارد از جمله

⬅️استفاده کردن از دریچه های بی کیفیت 

⬅️کم بودن ضخامت ورق کانال از حد معمولی

⬅️کانال کشی به صورت غیر استاندارد 

فن دستگاه در زمان کارکردن صدا میدهد که از دلایل بروز این مشکل است .اگر برای تعمیر دستگاه نیاز به تعمیرکار دارید تیم تکنوتهویه در خدمت شماست 

 

داکت اسپلیت ایوولی

دلیل خرابی کمپرسور داکت اسپلیت ایوولی 

دلیل خرابی کمپرسور داکت اسپلیت ایوولی یکی از اصلی‌ترین دلایل خرابی کمپرسور در این دستگاه ، تنظیم نبودن مقدار مبرد می باشد. در این حالت دمای کارکرد کمپرسور در حالت کم بودن گاز به شدت افت خواهد کرد و باعث بروز سوختگی در سیم پیچ می‌شود.

از دیگر دلایل بروز خرابی در داکت اسپلیت ایوولی می‌توان به کثیف بودن کندانسور و اپراتور این دستگاه اشاره کرد. تمامی دستگاه‌های تهویه هوا نیازمند به سرویس دهی در این خصوص می‌باشند تا سوپرهیت و سابکول در آن‌ها به درستی کار کند.

اگر شما دستگاه را به حالت اتوماتیک تنظیم نکنید، این امر باعث خرابی ترموستات می‌شود؛ و همین امر باعث بی وقفه کار کردن داکت اسپلیت می‌شود. در نتیجه این مراحل شما با سوختگی کمپرسور مواجه می‌شوید.

از دیگر دلایل خرابی این دستگاه می‌توان به استاندارد نبودن لوله کشی و وجود رطوبت در مدار تبرید اشاره کرد. این امر باعث بروز گرفتگی در مدار چرخش گاز می شود که این مراحل نیز باعث سوختگی در کمپرسور می‌شوند.

خرابی کنتاکتور در مدار فرمان و یا چسبیدن پلاتین‌ها علت دیگر خرابی به شمار می‌رود.

عدم استفاده از تراپ در لوله کشی طولانی توسط نصاب داکت اسپلیت

نوسانات برق

اصطحکاک داخلی

اگر شما هم یکی از این مشکلات را دارید جای نگرانی نیست شرکت تکنوتهویه تمام خدمات داکت اسپلیت ایوولی را در کمترین زمان برای شما برطرف می کند کافیست با شماره های ثبت شده تماس بگیرید 

علت ابریزی داکت اسپلیت ایوولی 

مشکل آبریزش داکت اسپیلت ایوولی معمولا و بیشتر در حالت سیستم سرمایش داکت اسپلیت ایوولی اتفاق می افتد و میتواند مشکلات زیر را شامل شود:

سرویس نشدن بموقع داکت اسپلیت ایوولی 

کمبود گاز داکت اسپیلت ایوولی ویخ زدن اواپراتور داکت اسپیلت

سوختن پمپ درین داکت اسپلیت ایوولی 

گرفتن مسیر تخلیه آب داکت اسپیلت ایوولی 

هزینه تعمیر داکت اسپلیت ایوولی در تکنوتهویه 

قیمت وهزینه تعمیرات توسط تعمیرکار با توجه به خدماتی که انجام می‌دهد ویا قطعات که در هنگام تعمیر داکت اسپلیت استفاده می‌شود محاسبه می‌کنند.که البته شرکت تکنوتهویه  از قطعات اصلی و مناسب ترین قیمت وهمچنین تعمیرکارانی حرفه‌ای ای برای شما عزیزان به کار گرفته است  .

دلایل کاهش مصرف برق داکت اسپلیت ایوولی

مصرف برق زیاد از مشکلات مهم مردم است که برای رهایی از آن دو راه وجود دارد 

✅سرویس کردن به وقت هر داکت اسپلیت قبل از راه اندازی برای سرمایش یا گرمایش 

✅تعویض نمودن داکت اسپلیت های کهنه وقدیمی با داکت اسپلیت های کم مصرف

تعمیرکار حرفه‌ای داکت اسپلیت ایوولی در تهران 

تیم متخصص تکنو تهویه بروزترین وبهترین آموزش هارا گذرانده اند وتمامی تکنسین ها دارای مدرک فنی حرفه ای هستند.شرکت تکنوتهویه از قطعات اصلی وفابریک برای تعمیرات داکت اسپلیت استفاده می کند و پیشتیبانی خدمات 24ساعته دارد و تمام خدمات داکت اسپلیت دارای شش ماه گارانتی معتبر هستند

با ما تماس بگیرید در کمترین زمان  تعمیرکار مربوطه داکت اسپلیت ایوولی به محل مورد نظرتان اعزام کردند دستگاه شما را بررسی و تعمیر کنند و.سپس به شما تحویل می‌دهند 

چرا تکنوتهویه را انتخاب کنیم 

تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت ، تکنو تهویه دارای کارشناسان و تکنسین های متخصص ، آموزش دیده و با تجربه در زمینه های ذیل می باشد .

 

تعمیرات تخصصی تمامی مدل ها و برندهای داکت اسپلیت

 

نصب و راه اندازی دستگاههای فوق الذکر

 

تامین و فروش قطعات یدکی اصلی و با کیفیت داکت اسپلیت

 

مشاوره و راهنمایی درباره تمام مدل های داکت اسپلیت

 

ارائه محاسبات مهندسی جهت تعیین ظرفیت داکت اسپلیت

 

تیم های مختلف پشتیبانی و طراحی تکنو تهویه آماده آرائه خدمات تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت می باشند .

  ضمانت تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی 

تمامی خدمات تکنوتهویه از جمله تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی شامل  شش ماه گارانتی از زمان صدور فاکتور است.در صورت بروز مشکل در طول این مدت تمامی خدمات برای عزیزان بدون هزینه خواهد بود.
پس از انجام خدمات تعمیراتی فاکتوری حاوی سربرگ و مهر شرکت به انضمام تمامی هزینه های دریافتی به شما عزیزان تقدیم میشود ، بهتر است شما کد اشتراک خود را که از طریق پیامک برایتان ارسال میشود را روی فاکتور نوشته و تا زمان اتمام تاریخ گارانتی فاکتور را نزد خود نگه دارید.

 

چرا برا تعمیرات داکت اسپلیت ایوولی تکنوتهویه را انتخاب می‌کنید 

مرکز خدمات تکنوتهویه عضو رسمی اتحادیه تجهیزات برودتی و تهویه مطبوع تهران میباشد.

مرکز خدمات تکنوتهویه به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش چندین برند معتبر داکت اسپلیت در تهران فعالیت مینماید.

کلیه تکنسینهای مرکز خدمات تکنوتهویه دارای مدرک فنی و حرفه ای بوده و همگی ۱۰سال سابقه کار در خصوص تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت دارند.

کلیه سرویسکاران این مرکز طی آزمونهای شفاهی و عملی خاص گزینش شده و بهترینها انتخاب میگردند.

در خصوص تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت ایوولی از قطعات اصلی استفاده نموده و قطعات اصلی دارای طول عمر بالا میباشند.

تعرفه تعمیرات مرکز خدمات تکنوتهویه بر اساس تعرفه نمایندگی های معتبر میباشد.

قبل از تعمیر داکت اسپلیت شما، طی کارشناسی تکنسینهای ما قیمت حدودی تعمیرات داکت اسپلیت به اطلاع شما میرسد و پس از تایید شما نسبت به تعمیر داکت اسپلیت اقدام میگردد.

کارهای انجام شده داکت اسپلیت به مدت شش ماه از طرف مرکز خدمات تکنوتهویه گارانتی میشود.
داکت اسپلیت ایوولی

۰۲۱۸۸۱۷۵۲۷۱

۰۲۱۸۸۱۷۵۲۷۶

۰۲۱۸۸۱۷۵۲۷۱

۰۹۱۲۹۶۴۳۶۶۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *