آیکون تکنو تهویه

داکت اسپلیت هیوندای

داکت اسپلیت هیوندای

داکت اسپلیت هیوندای

داکت اسپلیت هیوندای

داکت اسپلیت هیوندای یکی از بهترین سیستم های تهویه مطبوع می باشد که توسط گروه صنعتی هیوندای طراحی و روانه بازار شده است.بهتر است بدانید این کمپانی یکی از شناخته شده ترین سیستم های تهویه مطبوع در دنیا به شمار می رود که محصولات را با تنوع بالایی روانه بازار کرده است.از جمله محصولات تهویه مطبوع که توسط این کمپانی طراحی و تولید شده است داکت اسپلیت معمولی و داکت اسپلیت اینورتر می باشد.

سیستم های تهویه مطبوع که توسط شرکت هیوندای طراحی شده است با لحاظ کردن تکنولوژی روز دنیا و به کار گیری ملزومات حرفه‌ای از کمپرسور روتاری، پنل های هوشمند و .. سعی کرده است در جهت کاهش مصرف برق و همچنین طول عمر کار را موفق باشد.بهتر است بدانید که دامنه کارکرد دستگاه های تهویه مطبوع هیوندای معمولا تا ۵۵ درجه سانتیگراد در شرایط دمای هوا و تعدیل خواهد ساخت.

خدمات ما در تعمیر و سرویس داکت اسپلیت هیوندا؟

در این مرکز کلیه خدمات داکت اسپلیت هیوندا به صورت کاملا تخصصی توسط تعمیرکاران با تجربه انجام می شود. شما میتوانید جهت هر یک از موارد زیر با شرکت تکنوتهویه تماس بگیرید.

💥تعمیر داکت اسپلیت هیوندا 💥

💥عیب یابی داکت اسپلیت هیوندا 💥

💥سرویس داکت اسپلیت هیوندا 💥

💥شارژ گاز داکت اسپلیت هیوندا 💥

💥نصب داکت اسپلیت هیوندا 💥

💥تعویض خازن داکت اسپیلت هیوندا 💥

💥تعویض کمپرسور داکت اسپلیت هیوندا💥

💥رفع آب ریزی داکت اسپلیت هیوندا 💥

ما بهترین کیفیت خدمات را به شما ارائه می‌دهیم

سرویس داکت اسپلیت هیوندا

داکت اسپلیت هیوندا باید به صورت سالیانه سرویس شود از آنجاییکه که این دستگاه هم در فصل زمستان و هم در فصل تابستان در حال استفاده می باشد بنابراین باید به این امر توجه داشته باشید که در سال ۲بار داکت اسپلیت هیوندای خود را سرویس کنید تا ازآسیب های احتمالی به دستگاه جلوگیری شود.بنابراین شرکت تکنو تهویه را برای سرویس داکت اسپلیت در خدمت شماست.

نصب داکت اسپلیت هیوندای 

برای نصب کردن داکت اسپلیت هیوندای از متخصصان این حرفه بخواهید که به روش صحیح واصولی دستگاه داکت اسپلیت هیوندای شما را نصب کنند زیرا درست نصب کردن دستگاه بسیار مهم است که بعدا در عملکرد دستگاه مشکل پیش نیاید. شرکت تکنوتهویه این اطمینان را به شما می‌دهد که بهترین خدمات را با ضمانت کامل برای مشتریان انجام دهد 

کنتاکتور داکت اسپلیت هیوندای

کنتاکتور قطعه ای در داکت اسپلیت که وظیفه کنترل جریان برق را برعهده دارد بسیار مهم بوده و در صورت استفاده از نوع بی کیفیت با مشکل مواجه خواهید شد. شرکت تکنو تهویه از قطعات یدکی با کیفیت و اورجینال درجه یک استفاده می نماید که طول عمر بالایی دارن که ضمانت شش ماهه را نیز دارا هستند.

دلایل آبریزش داکت اسپیلت هیوندا

⬅️:کمبود گاز و یخ زدن اواپراتور داکت اسپلیت هیوندا HYUNDAI

⬅️شکستن بدنه یا پوسته داکت اسپیلت هیوندا HYUNDAI

⬅️کثیفی سینی داکت اسپلیت هیوندا HYUNDAI

⬅️کیپ شدن مسیر تخلیه آب داکت اسپلیت هیوندا HYUNDAI

⬅️سوختن پمپ درین داکت اسپلیت هیوندا HYUNDAI

چرا داکت اسپلیت باد گرم میزند؟

هنگامی که کولر گازی اسپلیت هیوندا HYUNDAI شما باد گرم میزند دستگاه را خاموش کرده و با تعمیرگاه مجاز داکت اسپلیت هیوندا  تماس بگیرید .مشکلاتی که دلیل باد گرم داکت اسپیلت هیوندا می‌باشد:::

⬅️معیوب بودن خازن داکت اسپلیت هیوندا HYUNDAI

⬅️معیوب بودن کمپرسور داکت اسپلیت هیوندا HYUNDAI

⬅️کمبود گاز داکت اسپلیت هیوندا HYUNDAI

چه زمانی دستگاه هیوندای نیاز به شارژ گاز دارد

زمانی که داکت اسپلیت را روشن میکنیم .وبعد از مدت زمان کوتاهی متوجه ورزش باد گرم زدن داکت اسپلیت می شویم که قابل تحمل نیست و نشان دهنده کمبود گاز است .که باید با تعمیرکار متخصص تماس گرفت تا برای شارژ گاز داکت اسپلیت اقدام کنند

هزینه تعمیر داکت اسپلیت هیوندای

ابتدا قبل از تعیین کردن هزینه های داکت اسپلیت هیوندا باید اول دستگاه را  بازدید وعیب یابی کنیم . در صورت خرابی دستگاه و عوض کردن قطعات ،هزینه قطعی  که مطابق با تعرفه هاست  و به شخص مورد نظر اعلام و در صورت رضایت  مشتری اقدام به تعمیرات دستگاه می شود


دلیل انتخاب تکنوتهویه برای ارائه خدمات 

 

داکت اسپلیت هیوندای

تکنوتهویه دارای نیروهای متخصص و باتجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیر انواع برندهای داکت اسپلیت  از جمله داکت اسپلیت هیوندا بوده است

 

وقت شناسی یکی از مشخصات تکنسین های تکنوتهویه بوده و در ساعت تعیین شده در محل مورد نظر حاضر می شود.

 

کاهش هزینه های تعمیر یکی از مزیت های تکنو تهویه می باشد.

 

خدمات رسانی به تمام نقاط تهران 

 

تمام قطعات تعویضی تکنوتهویه دارای گرانتی یک ساله می باشند و همه قطعات تعویضی اورجینال و استاندارد هستند.

 

 اطلاعات کارشناسان در زمینه تعمیر ات داکت اسپلیت به روز می باشد چون متخصصین هر ساله با فن آوری روز و نحوه عملکرد پکیج ها آشنایی پیدا می کنند.

ضمانت تعمیرات داکت اسپلیت هیوندا 

تمامی خدمات تکنوتهویه از جمله تعمیرات داکت اسپلیت هیوندا شامل شش ماه گارانتی از زمان صدور فاکتور است.در صورت بروز مشکل در طول این مدت تمامی خدمات برای عزیزان بدون هزینه خواهد بود.

پس از انجام خدمات تعمیراتی فاکتوری حاوی سربرگ و مهر شرکت به انضمام تمامی هزینه های دریافتی به شما عزیزان تقدیم میشود ، بهتر است شما کد اشتراک خود را که از طریق پیامک برایتان ارسال میشود را روی فاکتور نوشته و تا زمان اتمام تاریخ گارانتی فاکتور را نزد خود نگه دارید.

تعمیرات داکت اسپلیت هیوندا در کمترین زمان 

داکت اسپلیت هیوندای یکی از بهترین سیستم های تهویه عرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت  گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر شارژ گاز و تعمیرات داکت اسپلیت هیوندا را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر دستگاه تان هستید تکنوتهویه به عنوان مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت هیوندای در تهران با سالها تجربه در زمینه شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات ، تعویض کمپرسور ، نشت یابی ، تعویض ترموستات آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد. شما می توانید با کمک تعمیرکار و سرویسکار مرکز مجاز تعمیرات داکت اسپلیت ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد سیستم تهویه منزل یا محل کار یا توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت

 

   ۰۲۱۴۴۷۲۴۸۷۳

۰۲۱۸۸۱۷۵۲۷۶

۰۲۱۸۸۱۷۵۲۷۱

داکت اسپلیت هیوندای

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *