شماره های تماس:

021-88175271 | 021-88175276 | 021-44724873

7 روز هفته

9 صبح - 8 شب

تمام مناطق تهران

شمال | جنوب | غرب | شرق

پمپ پکیج دیواری

پمپ پکیج دیواری

پمپ پکیج دیواری

علت خرابی پمپ پکیج دیواری 

پمپ پکیج دیواری یکی از اصلی ترین قطعات پکیج می باشد و در صورت خراب شدن، عملکرد کل پکیج را مختل می کند، به همین دلیل بهتر است تا با دلایل خرابی پمیپ پکیج آشنما باشیم. پمپ های پکیج دیواری از هر برندی که باشند، مانند: برند ویلو ، گراندفوس ، داب ، ای آر جی و … معمولا علاوه بر کیفیت پمپ، ممکن است دلایل دیگری برای خرابی داشته باشند که در ادامه توضیح می‌دهیم.

گرفتگی مسیر برگشت پمپ 

پمپ های مورد استفاده در پکیج از نوع پمپ های سیرکولاسیون می باشد این یعنی پمپ باید آب داخل پکیج را به گردش درآورد حال فرض کنیم به علت گرفتگی در مسیر برگشت پمپ این گرفتگی میتواند در مبدل یا خود پکیج باشد آب به پمپ پکیج نرسد از آنجا که شفت این پمپ ها در آب خنک می شوند در نتیجه نرسیدن آب به پمپ باعث بالا رفتن دمای دستگاه پکیج می‌شود وفشار به آن وارد می‌شود وسبب خرابی پمپ پکیج میگردد.

کثیف بودن صافی برگشت یا صافی برنجی 

در بعضی از پکیج ها جهت حفاظت از پمپ و پکیج در مسیر برگشت از رادیاتور در ورودی دستگاه قطعه ای به نام صافی برنجی نصب میشود صافی برنجی متشکل از یک توری فلزی ساده است که اجازه عبور ذرات درشت به داخل دستگاه نمیدهد ولی در صورتی که این توری مملو از ذرات و کثیفی باشد خود موجب خرابی پمپ پکیج خواهد شد.

کیفیت پایین پمپ پکیج دیواری 

طبیعتا خرابی هر قطعه ای میتواند بعلت کیفیت پایین ساخت قطعه نیز باشد البته لازم بذکر است در مورد این قطعه بخصوص اکثر خرابی ها بعلت موارد فوق می باشد.

گریپاژ پمپ و علائم خرابی پمپ پکیج 

گریپاژ پمپ یا همان قفل بودن پمپ به علت رسوب بستن یا تجمع زنگاب در پمپ میتواند علت دیگر خرابی پمپ باشد در صورتی که مدت زیادی از پکیج استفاده نشود املاح موجود در آب باعث گیر کردن پمپ یا به اصطلاح جام کردن پمپ میشود که خود عامل مهمی در خرابی می باشد.

چند نمونه مدل پمپ پکیج دیواری

پمپ پکیج ویلو

پمپ پکیج کراندفوس 

پمپ پکیج ای ار جی 

پمپ ویلو WlLo

پمپ پکیج دیواری ویلو ساخت کشور آلمان می‌باشد اما در کشورهای دیگری همچون چین.کره.ایتالیا … هم تولید می‌شود.

پمپ پکیج ویلو یکی از برندهای معتبر بازار است که از جنس آلومینیوم. استیل .چدن تولید شده که به صورت خطی و طبقاتی است که هر کدام برای مورد مخصوصی استفاده می شود. پمپ پکیج ویلو برای پکیج های .بوتان . اریستون .ایران رادیاتور….استفاده می شود که طول عمر بالای دارد وتا چندین سال مداوم کارمی کند.به همین علت باید بسیار مراقب باشیم که مدل بدل و فیک پمپ را استفاده نکنید .شرکت تکنوتهویه نمونه اصلی واورجینال  را برای شما تهیه می‌کند و شش ماه هم گارانتی قطعه را دارا می باشد.

پمپ پکیج گراندفورس

پمپ پکیج گراندفورس ساخت کشور اروپا است و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ پکیج در دنیا هستند .پمپ پکیج گراندفوس قابل استفاده در پکیج بوتان.ایساتیس.تاچی .ایران رادیاتور…و دوام بالایی دارند پمپ پکیج گراندفوس بسیار شبیه ای آر جی است اما ای آر جی گردش به چپ هستند ولی پمپ گراندفورس گردش به راست است که درصد خرابی بسیار کمی دارد.پمپ پکیج گراندفورس در چند نوع تولید شده است.

پمپ گراندفورس   15_50

پمپ گراندفوس    15_55

پمپ گراندفوس    15_65

 

خرید پمپ پکیج

اگر به دنبال بهترین نوع پمپ پکیج دیواری هستید شرکت تکنو تهویه بهترین نوع قطعه را با شش ماه ضمانت برای شما تهیه می‌کند.

 

سرویس و تعمیرات پکیج دیواری

همچنین اگر نیاز به سرویس و تعمیر پکیج دیواری داشته باشید، گروه تکنو تهویه با سال ها تجربه و دانش، به همراه تعمیرکار های متخصص و دوره دیده، آماده خدمت رسانی به شماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *