شماره های تماس:

021-88175271 | 021-88175276 | 021-44724873

7 روز هفته

9 صبح - 8 شب

تمام مناطق تهران

شمال | جنوب | غرب | شرق

داکت اسپلیت جنرال

داکت اسپلیت جنرال
داکت اسپلیت جنرال ؟

داکت اسپلیت جنرال یکی از بهترین هاعرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت  گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر سرویس و  تعمیر داکت اسپلیت جنرال را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر داکت جنرال هستدتکنو تهویه به عنوان مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت با سالها تجربه در زمینه نصب شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت و کولرگازی جنرال آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد.

کولرگازی جنرال؟

کولر گازی جنرال یکی از پرطرفدارترین کولرهای گازی در ایران می‌باشد، زیرا که این محصول از چین صادر شده و قیمت مناسب تری نسبت به کاربرد خود دارد.کشور سازنده کولر گازی جنرال چین است البته باید بدانید که سازنده قطعات کولر گازی جنرال کشور آمریکا است و در کشور چین مونتاژ می‌شوند.کولر گازی جنرال در مدل‌های مختلف پرتابل، ایستاده و دیواری در بازار ایران موجود می‌باشند.کولر گازی جنرال

خدمات ما در تعمیر و سرویس داکت اسپلیت جنرال؟

در این مرکز کلیه خدمات داکت اسپلیت جنرال زیر به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را رفع نماییم.

⬅️تعمیر داکت اسپلیت جنرال

⬅️سرویس داکت اسپلیت جنرال

⬅️تعویض خازن داکت اسپیلت جنرال

⬅️تعويض کمپرسور داکت اسپلیت جنرال

⬅️رفع آبریزیش داکت اسپیلت جنرال

⬅️شارژ گاز داکت اسپلیت جنرال

⬅️عیب یابی داکت اسپلیت جنرال

مراحل سرویس داکت اسپلیت جنرال؟

الف – سرویس پنل داخلی داکت اسپلیت جنرال

  • 💥شستشوی فیلترها داکت
  • 💥تمیز کردن بلوور داکت
  • 💥سرویس سنسور ها داکت
  • 💥شستن و سرویس فین ها یا کویل داکت
  • 💥بررسی مسیر خروجی آب (لوله درین)

ب – سرویس پنل خارجی داکت اسپلیت جنرال

سرویس پنل خارجی داکت اسپیلت یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات آن می‌شوید. کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع عملکرد صحیح دستگاه می‌شود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل میکند پس بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول انرا شستشو نماید 💥شما با خیالی اسوده میتوانید اینکار را به کادر مجرب تکنو تهویه بسپارید💥که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی اب(واتر جت) انجام می ‌دهند.

تعمیر ترموستات داکت اسپلیت جنرال؟

دلایل خرابی ترموستات داکت اسپلیت جنرال GENERAL متفاوت بوده و تعمیرات ریموت دیواری داکت اسپلیت جنرال GENERAL یا همان ترموستات داکت اسپلیت جنرال GENERAL هزینه های متفاوتی دارد و بستگی به مشکل ترموستات و قیمت ترموستات داکت اسپلیت GENERAL دارد، زیرا گاهی ترموستات تعمیر نمی‌شود و نیاز به تعویض ترموستات داکت اسپلیت جنرال داریم. البته مدل ترموستات داکت اسپلیت جنرال بسیار مهم است .بعضی اوقات بدلیل موجود نبودن ترموستات داکت اسپلیت میتوانیم از برد همه کاره جهت داکت اسپلیت جنرال بعنوان جایگزین بسیار مناسبی استفاده کنیم.که شرکت 💥تکنوتهویه💥 با تیم تخصص برند داکت اسپلیت جنرال در خدمت شماست.

چه عواملی باعث می‌شود داکت اسپلیت جنرال باد گرم بزند؟

⬅️موارد زیادی میتواند عامل باد گرم داکت اسپلیت جنرال GENERAL باشد➡️

:🌟داکت اسپلیت جنرال GENERAL نیاز به شارژ گاز دارد

🌟خازن کمپرسور داکت اسپلیت جنرال GENERAL خراب است

🌟فن کندانسور داکت اسپلیت جنرال GENERAL سوخته است

🌟داکت اسپلیت جنرال GENERAL های HI کرده است

🌟کمپرسور داکت اسپلیت جنرال GENERAL سوخته است

🌟کنتاکتور داکت اسپلیت جنرال GENERAL سوخته است

🌟سیم کشی کندانسور داکت اسپلیت جنرال GENERAL سوخته است.

علت یخ زدن لوله های داکت اسپلیت جنرال؟

بعضی اوقات مشاهده میکنیم که لوله های مسی داکت اسپلیت GENERAL یخ میزند یا کوئل سرمایش یا همان اواپراتور داکت اسپلیت جنرال یخ میزند که در این موارد اول برفک را آب کرده و مشکل را بررسی میکنیم. کیپ شدن فیلتر درایر داکت اسپلیت جنرال GENERAL میتواند عامل یخ زدگی باشد که با تعویض فیلتر درایر داکت اسپلیت GENERAL مشکل حل میشود. البته با هزینه و قیمت بالا این کار انجام میشود.مورد بعدی میتواند خرابی ترموستات داکت اسپلیت جنرال باشد ولی مشکل اصلی در اکثر موارد کم بود گاز مبرد میباشد که با شارژ گاز دستگاه مشکل حل می‌شود. با تیم متخصص 💥تکنو تهویه 💥این مشکل به صورت اصولی و درست انجام می شود.

تعویض خازن داکت اسپلیت جنرال 

خازن داکت اسپلیت جنرال از قطعات اصلی داکت اسپلیت است .برای تعویض کردن آن حتما باید از نوع اصلی و با کیفیت باشد.زیرا  اگر خازن فیک و تقلبی باشد سبب سوختن سیم پیچ کمپرسور داکت اسپلیت می شود

ضمانت تعمیرات تکنو تهویه 

کلیه خدماتی که از مجموع تکنوتهویه انجام می‌گیرد.شامل ضمانت شش ماهه  می باشد .در سیستم شرکت ثبت می گردد. شرکت تکنوتهویه این اطمینان را به شما می‌دهد که بهترین ترین و اصلی ترین قطعات را برای تعمیر دستگاه داکت اسپلیت به کار ببرد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *