شماره های تماس:

021-88175271 | 021-88175276 | 021-44724873

7 روز هفته

9 صبح - 8 شب

تمام مناطق تهران

شمال | جنوب | غرب | شرق

داکت اسپلیت زانتی

داکت اسپلیت زانتی
داکت اسپلیت زانتی

شرکت زانتی یک شرکت ایتالیایی محصولات تهویه مطبوع کولرگازی و داکت اسپلیت می باشد. شرکت زانتی از سال 2015 مشغول به فعالیت بوده و یکی از کمپانی های نسبتاً نوپا در خاورمیانه و اروپا به شمار می رود. داکت اسپلیت ایتالیایی زانتی در سه مدل و ظرفیت های مختلفی ساخته و روانه بازار شده است. بدنه دستگاه از آلیاژهای با کیفیت وبادوام به مرحله تولید رسیده است

طرز کارکرد داکت اسپلیت زانتی چگونه می‌باشد؟

طرز کار داکت اسپلیت بسیار شبیه کولرگازی اسپلیت است و تنها فرق ان اینست که بجای پنل دیواری داخل ساختمان از یک اواپراتور زیر سقفی بزرگتر استفاده شده است که هوای ورودی به ساختمان در یونیت داخلی فیلتر شده و پس از کاهش یا افزایش دمای آن از طریق چندین کانال به اتاق ها و سالن ها راه می یابد . کانال کشی داکت اسپلیت کندانسور یا یونیت خارجی هم در ابعاد بزرگتری ساخته شده تا پاسخگوی سرمایش و گرمایش این حجم از هوا باشد . بنابراین طرز کار داکت اسپلیت دقیقا مشابه کولرگازی اسپلیت دیواری است و تمامی اتاق ها و سالن های متصل به یک یونیت داخلی با دمای یکسان کار خواهند کرد و با هم روشن و خاموش می شوند .

تعمیرات داکت اسپلیت زانتی
سرویس داکت اسپلیت زانتی
کمپرسور داکت اسپلیت زانتی؟

 کمپرسور استفاده شده در ظرفیت های پایین مثل 18000 بی تی یو و 24000 بی تی یو  نوع روتاری بوده که یکی از بهترین کمپرسور های مورد استفاده برای دستگاه های ظرفیت پایین محسوب می گردد. اما در ظرفیت های بالا از کمپرسور های اسکرال استفاده میشود. در مدل داکت اسپلیت 36 هزار زانتی از کمپرسور اسکرال (امرسون) استفاده شده است.

داکت-زانتی-zaneti

 برندی که در ظرفیت های پایین داکت اسپلیت زانتی مورد استفاده قرار می گیرد، توشیبا بوده که ساخت ژاپن و تولید شده در کارخانه gmcc میباشد.

اما در ظرفیت های بالا مثل 48000 و 60000 بی تی یو از کمپرسور اسکرال ساخت کارخانه پاناسونیک استفاده شده است.

شارژ گاز داکت اسپلیت زانتی؟

یکی از مشکلاتی که باعث باد گرم داکت اسپیلت شما می شود، کمبود گاز داکت اسپیلت است.درصورتی که برای دستگاه زانتی شما همچین مشکلی به وجود آمد باید دستگاه را سریعا خاموش نمایید و با تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپلیت زانتی شرکت تکنوتهویه تماس بگیرید.برای رفع نشتی گاز داکت اسپلیت باید ابتدا گاز آن را کاملا خالی نمود و بعد از رفع نشتی دوباره گاز آن را شارژ کرد. نشت گاز داکت اسپلیت علاوه بر کاهش راندمان داکت اسپلیت باعث آسیب ساندن به محیط زیست و لایه ی ازون می شود.

موتور فن داکت اسپلیت زانتی؟

تعویض موتور فن داکت اسپلیت زانتی Zanetiاگر فن داخلی دستگاه زانتی Zaneti مشکل داشته باشد حتما باید تعویض شود ولی فن بیرونی ( فن کندانسور داکت اسپلیت Zaneti ) در اکثر موارد تعمیر میشود.برای انجام کلیه خدمات داکت اسپلیت زانتی شرکت تکنو تهویه در خدمت شماست.

تعمیر بلوور داکت اسپلیت زانتی؟

.۳- تعویض بلوور داکت اسپلیت زانتی هنگامی که بلوور فن شما شکسته باشد منجر به ایجاد صدای ناهنجار در دستگاه داکت زانتی می‌شود.معمولا باید بلوور زانتی Zaneti تعویض شود ولی در موارد خاص که این بلوور در بازار نباشد باید آنرا تعمیر نمائیم اما تعمیر بلوور فن داکت اسپلیت کاری دشوار و زمان بر است .معمولا هنگام تعمیر داکت زانتی  کار کمی سخت می‌شود و بلوور به سختی یافت می‌شود .که شرکت تکنوتهویه تمامی  این خدمات را برای مشتریان عزیز ارائه می دهد.

دلیل آبریزش داکت اسپلیت زانتی چیست؟

آبریزش اسپلیت زانتی دلایل زیر را دارد :

⬅️کمبود گاز و یخ زدن اواپراتور داکت اسپلیت زانتی Zaneti

⬅️شکستن بدنه یا پوسته داکت اسپیلت زانتی Zaneti

⬅️کثیفی سینی داکت اسپلیت زانتی Zaneti

⬅️کیپ شدن مسیر تخلیه آب داکت اسپلیت زانتی Zaneti

⬅️سوختن پمپ درین داکت اسپلیت زانتی Zaneti۵-

رفع مشکل باد گرم داکت اسپیلت زانتی؟

هنگامی که داکت اسپلیت شما باد گرم میزند دستگاه را خاموش کرده و با تعمیرگاه مجاز داکت اسپلیت زانتی  تماس بگیرید.معمولا مشکلاتی که دلیل باد گرم داکت اسپلیت زانتی Zaneti بشرح زیر است:

معیوب بودن خازن Zaneti

کمپرسور داکت اسپلیت زانتی معیوب است

داکت اسپلیت زانتی کمبود گاز دارد

برد داکت اسپلیت زانتی مشکل دارد

تعمیر وتعویض خازن داکت اسپلیت زانتی؟

اگر تخصص تعمیر داکت اسپلیت را ندارید هرگز اقدام به تعویض خازن داکت اسپیلت زانتی  نکنید .زیرا خطر برق گرفتگی وجود دارد.اگر تعمیرکار داکت اسپلیت هستید حتما در هنگام تعویض خازن به ظرفیت داکت اسپیلت دقت فرمائید و اگر سیم های خازن را اشتباه وصل نموده و آموزش کافی ندیده باشید باعث صدمه دیدن و یا حتی سوختن کمپرسور دستگاه زانتی  خواهید شد. شرکت تکنو تهویه بهترین وخبره تربن تعمیرکاران را در اختیار دارید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را بررسی وتعمیر کنیم

تعمیر داکت اسپلیت گودمن

کولرگازی LG

داکت اسپلیت میتسوبیشی

آشنایی با انواع پکیج

اکسپنشن ولو

وبلاگ

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *